• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان

 

 

محرم تیزکار در ادامه سخنانش با اشاره به راه اندازی و تأسیس صندوق ذخیره شهرداری ارومیه اذعان داشت: با توجه به سیاست های کلی شورای اسلامی شهر در راستای حمایت از کارکنان و بازنشستگان، شهرداری ارومیه اقدام به تأسیس صندوق ذخیره جهت حمایت رفاهی و خدماتی نمود.

وی افزود: با توجه به ابعاد و پیامدهای فردی و اجتماعی دوران بازنشستگی، چنانچه آغاز آن با تدابیر از پیش اندیشیده و منطبق با نیازها، روحیات، نباشد می تواند شروع توأم با دغدغه و نگرانی باشد لذا باید سعی کنیم تا بازنشستگان همچون کارکنان از خدمات رفاهی و اجتماعی وفرهنگی شهرداری به نحو احسن استفاده کنند.

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه در پایان سخنانش از مصوبات شورای اسلامی شهر و حمایت های شهردار ارومیه در زمینه تأسیس نیازهای کارکنان و بازنشستگان تقدیر نمود.

در ادامه مراسم شهردار ارومیه ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: بازنشستگان، معلمان امروز ما هستند و استفاده از تجارب و مهارت های آنان می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی مؤثر باشد.

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش افزود: امروز باید شأن بازنشستگان حفظ و برای اعتلای فرهنگ بازنشستگی در جامعه و احترام به جایگاه والای انسانی آنان، اقدامات فرهنگی مناسبی انجام شود.

شهردار ارومیه که در بین بازنشستگان شهرداری ارومیه سخن می گفت اذعان داشت: آبادانی و توسعه شهری ثمره تلاش ها و زحمات فراوان خانواده شهرداری است که همواره بهترین سالهای عمر خود را صرف خدمت به مردم و شهروندان کرده اند.

محمد حضرت پور گفت: تلاش های خالصانه و صادقانه ی تمامی افرادی که در هر شغلی منشاء خدمت در این شهر هستند در شأن تقدیر و قدرانی هستند.

شهردار ارومیه از بازنشستگان خواست حاصل تجربه، تلاش و موفقیت خود را در اختیار کارکنان قرار دهند و تعامل ارزشمندی با آنها داشته باشند.

 

لازم به ذکر است که در پایان مراسم شهردار ارومیه با اهداء لوح از بازنشستگان شهرداری ارومیه تقدیر به عمل آورد.

 

 

Print
1110 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان