• پرتال قدیم

مقالات

ابراهیمی شهردار منطقه 2: ساماندهی مناطق دیگاله، جاده دریا و قره حسنلو در سالجاری

ابراهیمی در گفتگویی اظهار داشت: شهرداری منطقه 2 ارومیه در سال 91 و در پنج ماهه اول سالجاری اقدامات قابل توجهی را انجام داده است و پروژه های متعددی چون احداث کانال های سنگی دیگاله، جاده دریا، قره حسنلو و حاجی پیرلو برای دفع آبهای سطحی منطقه و جلوگیری از آبگرفتگی معابر و منازل، جدول کاری و زیرسازی معابر خاکی، ایجاد نرده پل های عابران پیاده،...

مسئول امور قراردادهای شهرداری ارومیه خبر داد: نظارت بر حسن اجرای آیین نامه معاملاتی در امور قراردادها

بهمن تمجیدی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد کلی واحد امور قراردادهای شهرداری ارومیه در سال 92 گفت: ارومیه در چهار ماهه اول سالجاری 56 مناقصه و 20 مزایده انجام داده است.

طی حکمی از سوی شهردار ارومیه سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری ارومیه منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار ارومیه، مجتبی علیزاده به عنوان سرپرست سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری ارومیه منصوب گردید.

مراسم یادواره شهدای شهریور ماه شهرستان ارومیه

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت مردان عمل و کرامت شهیدان رجایی و باهنر و در راستای ارج نهان به مقام شامخ شهیدان، یادواره شهدای گرانقدار شهریور ماه شهرستان ارومیه، مراسمی بهمراه زیارت عاشورا با حضور پرسنل شهرداری برگزار گردید.

کلنگ زنی ساختمان نمازخانه و پایگاه سازمانهای زیباسازی و عمران

به پاس ارج نهادن به اقامه نماز جماعت در محیط اداری که نشان دهنده ی معنویت و نورانیت است. در هفته دولت روز دوشنبه مورخه 4/6/92 ساعت 10 صبح در محوطه سازمان عمران، مراسم کلنگ زنی نمازخانه ی سازمان های عمران و زیباسازی و محل پایگاه مقاومت شهید چمران، با حضور مدیران و معاونین شهرداری و فرماندهان نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج برگزار گردید.

بیست و سومین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری شهرداریهای کلانشهرهای کشور در ارومیه برگزار شد

بیست و سومین نشست تخصصی معاونین شهرسازی و معماری شهرداریهای کلانشهرهای کشور با حضور محمد حضرت پور شهردار ارومیه، اعضای شورای اسلامی شهر و منتخبین دوره چهارم ، قائم مقام و معاون شهرسازی و معماری و مدیران مناطق و نیز معاونین شهرسازی و معماری شهرداریهای کلانشهرهای کشور در محل سالن اجلاس هتل پارک برگزار گردید

افتخاری دیگر: حضرت پور شهردار ارومیه، کارآفرین برتر کشور

در مراسمی که با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن وتجارت و مسئولین دستگاههای اجرایی کشور، اعضای تشکل ها و انجمن های کارآفرین و جمعی از استادان دانشگاهی برگزار شد، از فن آفرینان و کارآفرینان برتر و ارائه دهندگان طرح های برتر با اهداء لوح و تندیس تقدیر شد.

اجرای مراسم جشن گلهای افتخار و آئین تجليل از دانش آموزان ممتاز با حضور خاله شادونه

در مراسمي با حضور اعضای شورای اسلامی شهر،معاونان، مديران و كاركنان خانواده بزرگ شهرداری ارومیه و خانواده هاي آنان جشن تجليل از دانش آموزان ممتاز برگزار شد.

اولین977978979980982984985986انتها
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان