• پرتال قدیم

مقالات

در اعتراض به کشتار وحشیانه مردم مصر، دانشجویان و سازمان‌های مردم‌نهاد تهران مقابل سفارت مصر تجمع می‌کنند

جمعی از دانشجویان و سازمان‌های مردم‌نهاد تهران در اعتراض به کشتار وحشیانه امروز مردم مصر مقابل دفتر حفظ منافع مصر در تهران تجمع می‌کنند.

شهردار ارومیه در جمع خبرنگاران مطرح نمود: بهره برداری از 15 طرح عمرانی در هفته دولت

به مناسبت 17 مرداد ،شهرداری ارومیه از  خبرنگاران فعال در حوزه شهری تقدیر به عمل آورد. در این مراسم محمد حضرت پور خبرنگاران را با عنوان چشمان و گوشان تیز بین جامعه یاد کرد و افزود: ما همه باید با تلاش و همدلی در راستای آبادانی و پیشرفت جامعه خود گام برداریم.

معاون اجرایی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خبر داد: آغاز عملیات زیرسازی تقاطع غیرهمسطح میثم

معاون فنی و اجرایی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه از آغاز عملیات بسترسازی، خاکریزی و زیرسازی پل تقاطع غیرهمسطح میثم خبر داد.

مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه خبر داد: احداث قبور 2 طبقه در باغ رضوان ارومیه

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه از احداث قبور 2 طبقه در محوطه حیاط باغ رضوان ارومیه خبر داد و گفت: سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در جهت رفاه حال همشهریان و نیز اجرای مصوبات سازمان اقدام به احداث قبور 2 طبقه در محوطه حیاط باغ رضوان به تعداد 180 عدد و با اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال هزینه نموده است.

پیام تبریک شوراي اسلامي شهر اروميه به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است، یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
اولین979980981982984986987988انتها
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان