• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز عملیات احداث لوپ تقاطع غیر همسطح ابوذر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز عملیات احداث لوپ تقاطع غیر همسطح ابوذر

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی معصومی  با اعلام این خبر افزود: در راستاي خدمت رساني به شهروندان با حمایت ها و رهنمودهای ویژه شهردار ارومیه ، عملیات عمرانی احداث لوپ ضلع جنوب غربی تقاطع غیر همسطح ابوذربا هدف کاهش بار ترافیکی و امکان دسترسی آسان به مسیر بزرگراه محمد رسول الله (ص) آغاز شد.
وی با مثبت ازریابی کردن روند اجرای این عملیات تشریح کرد: طول اجرای  این عملیات  200 متر و با عرض میانگین 7 متر می باشد که تمامی مراحل عملیات اجرایی شامل خاکبرداری ، زیرسازی ، آسفالت ، جدول گذاری ، پیاده روسازی ،  شناژبندی ، فنداسیون ، به همت و تلاش های شبانه روزی مجموعه عوامل فنی و اجرایی سازمان در حال اجرا است .
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای  شهری شهرداری ارومیه مدیریت هزینه ها و زمان و سرعت بخشیدن و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی را از اولویت های کاری این سازمان بر شمرد و افزود : با برنامه ریزی های بعمل آمده این پروژه با سرعت و با جدیت کامل در حال اجرا است .
وی با بیان اینکه بهره‌برداري از اين مسير، عبور و مرور شهري و كاهش ترافيك اين محور را بهبود خواهد بخشید، افزود: با اتمام اين  پروژه شهروندان خواهند توانست از بزرگراه شهید کلانتری  به بزرگراه محمد رسول الله (ص) به سهولت تردد كند.

Print
701 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان