• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سرانه فضای سبز در سطح منطقه دو توسعه می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سرانه فضای سبز در سطح منطقه دو توسعه می یابد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مهرداد سلامتی با اشاره به توسعه فضای سبز، عنوان کرد: توسعه فضای سبز و امکانات تفریحی، از برنامه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه دو شهری است.
وی گفت: از نظر میزان سرانه فضای سبز در سطح منطقه بدلیل تفکیک های قولنامه ای  در سطح پایین قرار داریم اما تلاش است با ساخت پارک و توسعه فضای سبز این سرانه  افزایش یابد.
سلامتی در ادامه با اشاره به توسعه فرهنگسرا در سطح منطقه عنوان کرد: در حال حاضر دو باب فرهنگسرا در سطح منطقه در حال فعالیت است و فرهنگسراهای  جدید در محل خیابان مهارت و محدوده باغ رضوان ارومیه در حال ساخت است.
وی با اشاره به اجرای برنامه فرهنگی در سطح منطقه، عنوان کرد: شهرداری منطقه دو شهری جهت اجرا برنامه های فرهنگی و رفع  برخی آسیب های اجتماعی در سطح منطقه با مجمع جوانان انقلاب، سازمان های مردم نهاد و دفاتر تسهیل گری در ارتباط است .
شهردار منطقه دو شهر ارومیه با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه اظهار کرد:  با حضور اکیپ های پیشگیری ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه دو رصد می شود و با این گونه ساخت  و ساز برخورد می شود.
وی گفت: در سطح منطقه دو بدلیل سیر صعودی مهاجرت و حاشیه نشینی با معضلی به نام ساخت و سازهای غیر مجاز مواجه هستیم .
شهردار منطقه دو شهر ارومیه گفت: اخذ پروانه ساخت توسط شهروندان نقش عمده ای در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهری دارد .

Print
360 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان