• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده باش ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی معابر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آماده باش ماشین آلات برف روبی برای پاکسازی معابر

رئیس اداره ماشین آلات شهرداری ارومیه خبر داد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  سجاد پور نقی با بیان اینکه ماشین آلات برف روبی در آماده باش کامل است، بیان کرد: 13 دستگاه نمک پاش،  10 دستگاه تیغه دار،  9 دستگاه، گریدر،  5 دستگاه مینی لودر،  8  دستگاه بیل بکهو، 4 دستگاه لودر،  15  دستگاه ده تن،  14  دستگاه تانکر و   1 دستگاه واتر جت ؛ معابر شهر ارومیه  را در ایام زمستان و فصل بارش از برف  پاکسازی می کند.
وی افزود: همچنین   247  نیروی اداره ماشین آلات شهرداری برای انجام عملیات زمستانی در سطح شهر ارومیه در آماده باش کامل هستند. 
پور نقی گفت:  همچنین جهت تسریع در بازگشایی معابر و پیشگیری از لغزندگی و یخ زدگی معابر با هدف تسریع در تردد شهروندان ماسه و نمک برای ایام زمستان توسط ماشین آلات شهرداری حمل و ذخیره شده است .
وی با بیان اینکه تمام ماشین آلات برای عملیات زمستانی رفع نقص شده است، خاطر نشان کرد:   تعمیرگاه های اداره ماشین الات شهرداری نیز با آماده باش کامل در صورت مشکل دستگاه های سنگین ونیمه سنگین را عیب ‌یابی و تعمیر خواهند کرد.
رئیس اداره ماشین آلات شهرداری ارومیه  از شهروندان درخواست کرد که در زمان بارش  برف حتی الامکان از تردد با خودروهای شخصی اجتناب کرده و با  وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر تردد کنند و در صورت استفاده از خودروهای شخصی آنها  را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
وی ابراز امیدوار کرد که با آماده باش کامل در ایام زمستان و فصل بارش برف شاهد خدمات رسانی مناسب به شهروندان باشیم.

Print
365 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان