• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توزیع روزانه  بیش از 2 هزار ماسک  بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی/رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان رصد می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توزیع روزانه بیش از 2 هزار ماسک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی/رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان رصد می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهد مژدهی فر با بیان اینکه ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و توزیع ماسک در میان رانندگان  از زمان شیوع کرونا همچنان تداوم دارد، بیان کرد:  از زمان شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی های ارومیه بصورت مستمر در ٣ نقطه از شهر یعنی در  میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس بصورت مستمر انجام می شود.
وی افزود:  همچنین 1350 کاور جدا کننده بین راننده و مسافر  در ناوگان تاکسی رانی نصب شده است.
مژدهی فر با اشاره به به توزیع ماسک در میان رانندگان، گفت:  روزانه  بیش از 2 هزار ماسک یک ‌بارمصرف بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می شود.
وی اظهار کرد: تمامی رانندگان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در پشت تاکسی ها و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله ها توجه کنند.
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان رصد می شود،  افزود:  بازرسان سازمان به روند رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی بصورت روزانه  نظارت دارد. 
وی گفت:  سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با تمام زیرمجموعه‌ ها با انجام اقدامات پیشگیرانه در تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بوده و است.
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه مشکل در ناوگان حمل و نقل عمومی با سامانه 137 شهرداری و  شماره تماس 32355595   در ارتباط باشند.

Print
335 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان