• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آمادگی کامل ناوگان مینی بوسرانی برای سرویس دهی به مدارس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی کامل ناوگان مینی بوسرانی برای سرویس دهی به مدارس

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی با اعلام  خبر آمادگی ناوگان مینی بوسرانی، افزود:  چندین جلسه هماهنگی بین نواحی دوگانه آموزش و پرورش و شرکت های مینی بوسرانی برگزار شد و در این جلسات قراردادهای اولیه برای ارائه سرویس های مدارس از طریق ناوگان مینی بوسرانی منعقد شد.

وی افزود:  بیش از 200 دستگاه مینی بوس در سطح شهر و روستاهای حومه وظیفه جابجایی دانش آموزان را در سال تحصیلی 96- 95 در قالب 12 شرکت حمل و نقل مینی بوسرانی بر عهده خواهند داشت.

سعیدآبادی  با اشاره به اهمیت سرویس های مدارس و نظارت و کنترل هرچه بیشتر به این سرویس ها برای خدمات دهی مناسب به دانش آموزان از بررسی صلاحیت فردی  و رانندگی تمام رانندگان مینی بوس ها تحت نظارت خبر داد و گفت:  اخذ صلاحیت های لازم طی مراحل قانونی را شرط صدور مجوز سرویس مدارس است.

وی قیمت های مصوب شورای اسلامی شهر ارومیه  برای سرویس مدارس با تایید فرمانداری  را هر نفر دانش آموز 350000 ریال و سرویس های مدارس شاهد را  400000 ریال عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه  از تمامی اولیای  دانش آموزان و مدیران مدارس درخواست کرد در صورتیکه نرخ های کرایه مذکور رعایت نشوند حتماً از طریق سامانه پیامکی 3000149149 و یا شماره تلفن 32338011 واحد مینی بوسرانی، مراتب را به سازمان گزارش تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی همچنین در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سرویس های فرهنگیان شاغل در بخش های صومای برادوست،  انزل، سیلوانا و بخش مرکزی  ابراز امیدواری کرد که در سال تحصیلی جدید خدمات دهی مناسب ناوگان  مینی بوسرانی سازمان در سرویس های مدارس و ایاب و ذهاب فرهنگیان به جهت رضایتمندی هرچه بیشتر را فراهم می شود.

Print
574 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان