• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آیین گرامیداشت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آیین گرامیداشت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد

آیین گرامیداشت روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد.
همزمان با ۷ مهر ماه، آیین گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با حضور مهندس رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، دکتر عماری فرماندار شهرستان ارومیه، نقی کریمی رییس شورای اسلامی شهر و اعضای این شورا، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه، عابدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی،  جمعی از مسئولان شهری همچنین با حضور خانواده بزرگ آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه در محل سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی این شهرداری برگزار شد.

در بخش آغازین آیین گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی با برگزاری مراسم رژه خودرویی؛ تعدادی از نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با خودروهای سبک، سنگین، نیمه سنگین و موتورسیکلت سطح آمادگی و توان عملیاتی خود را با هدف مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.

خودروهای ناوگان آتش‌نشانی شهرداری کلانشهر ارومیه در مسیر محدودهای خیابان‌های حسنی، ارتش، شهید امینی، میدان انقلاب و امام خمینی(ره) رژه رفتند.

در آیین گرامیداشت پس از ایراد سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از آتش‌نشانان نمونه شهر ارومیه با اهدا لوح سپاس قدرانی شد.

در خاتمه مراسم نیز؛ عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان شهرداری کلانشهر ارومیه در محوطه سازمان فرهنگی و ورزشی این شهرداری برگزار شد.

Print
155 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان