• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اتفاقی نو در تاریخ مدیریت شهری ارومیه و آذربایجان
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اتفاقی نو در تاریخ مدیریت شهری ارومیه و آذربایجان


به گزارش اداره اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری ارومیه، امروز استانداران آذربایجان شرقی (خدابخش) و غربی( شهریاری) با همراهی حضرت پور، شهردار ارومیه از بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شمال غرب کشور "ستادیوم" که شهرداری ارومیه به صورت مشارکتی اجرا می کند، بازدید کردند و حضرت پور در این دیدار از روند رو به پیشرفت پروژه و از مشکلات سابق پروژه رزت که الان بخشی از این پروژه عظیم است سخن گفت.

این اتفاق مبارک و نادری در تاریخ مدیریت شهری ارومیه است، چرا که استاندار دو استان همجوار در یک مکان مشترک برای پروژه ای سرمایه گذاری به بازدید آمدند و به نتیجه رساندن آن تاکید می کنند.

از سوی دیگر دو استان آذربایجان غربی و شرقی مراودات اینچنینی را کم به خود دیده اند، چرا که یک تفکر کاذب این دو استان را در رقابت کاذب قرار داده است که نمود آن بیشتر در گفتگوهای روزمره مردم اورمیه و تبریز نمایان است و این حرکت می تواند شروع و نوید بخش همکاری و تعامل نزدیک دو شهرداری تبریز و ارومیه نیز باشد.

شهردار ارومیه در گفته های امسال خود رویکرد جدید و مهم شهرداری را ونیز راه حل خروج از مشکلات مالی را ایجاد درآمد پایدار عنوان می کند.

او از شهرداری های پاریس و استانبول مثال می زند که یکی از مهمترین درآمد آنها اجاره دادن مستغلات تجاری می باشد و پروژهای سیتادیوم و اوریاد شهرداری که به صورت مشارکتی است در همین راستا است هر چند زمان بر است ولی منبع ماندگار درآمدی برای شهرداری و چرخش آن در ارومیه است.
Print
704 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان