• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نشست شرکت های خدمات رسان ارومیه با موضوع حفاری در شهرداری برگزار شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نشست شرکت های خدمات رسان ارومیه با موضوع حفاری در شهرداری برگزار شد


به گزارش مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در برنامه نشست با مدیران شرکت های خدمات رسان که نایب رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران مناطق شهرداری حضور داشتند، با بیان اینکه حفاری های متعدد پیمانکاران شرکت های خدمات رسان باعث نارضایتی شهروندان و تحمیل هزینه سنگین به شهرداری شده است، بیان کرد: در بیشتر مواقع پیمانکاران شرکت خدمات رسان به صورت اصولی نسبت به حفاری اقدام نمی کنند و شهرداری برای چندین بار نسبت به ترمیم حفاری اقدام و دوباره بدلیل حفاری مجدد تخریب می شود.

وی با تاکید دوباره اینکه هزینه ترمیم حفاری بسیار هزینه براست، گفت: شرکت های خدمات رسان باید هزینه های حفاری متعدد را به شهرداری پرداخت کنند و مدیریت شهری نسبت به دریافت هزینه تمام شده خدمات با توجه به افزایش 40 درصدی قیمت قیر اقدام می کند و از بابت مصالح و نیروی انسانی شهرداری هزینه ای دریافت نمی کند.

حضرت پور افزود: قیمت تمام شده در لایحه دستورالعمل حفاری در شهر ارومیه در سال 97 براساس توافقات صورت گرفته و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اعمال می شود.

وی با تاکید بر اینکه حفاری شرکت خدمات رسان از15 آذرلغایت 15 اسفند ماه در سال جاری ممنوع است، عنوان کرد: شرکت خدمات رسان می توانند نسبت به انشعاب و همچنین حفاری در معابر خاکی اقدام کنند اما حفاری در معابر شهری جعت توسعه در تاریخ قید شده ممنوع است.

حضرت پور در ادامه با اشاره به عدم توانایی مالی در مناطق کم برخوردار پیشنهاد کرد که هزینه امکانات شهری در این مناطق با مشارکت شهرداری و شرکت های خدمات رسان تا حد امکان تامین شود.

شهردار ارومیه با اشاره به الحاق 350 هکتار به محدوده شهری و نیاز آنها به امکانات، درخواست کرد نسبت به توافق مشخص میان شرکت های خدمات رسان و شهرداری اقدام شود که ناهماهنگی در این نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.
Print
579 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان