• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجرای طرح دوره ای تست آلایندگی ناوگان اتوبوس رانی از ماه آینده/سیستم های گرمایشی ناوگان رفع نقص شده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجرای طرح دوره ای تست آلایندگی ناوگان اتوبوس رانی از ماه آینده/سیستم های گرمایشی ناوگان رفع نقص شده است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر بیان کرد:  طرح دوره ای تست آلایندگی ناوگان اتوبوس درون شهری با همکاری کارشناسان محیط زیست و کارشناسان راهنمایی و رانندگی جهت بهبود کیفیت خدمات به شهروندان و کاهش آلودگی هوا از ماه آینده اجرا می شود.
وی گفت:  طرح دوره ای تست آلایندگی ناوگان اتوبوس رانی سطح شهر ارومیه در بازه زمانی 3 تا 6 ماه اجرا می شود.
رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  ادامه داد: با اجرای طرح دوره ای تست آلایندگی ناوگان اتوبوس رانی، اتوبوس های دارای نقص فنی و ایجاد آلایندگی جهت رفع نقص و تعمیر به واحد حرکت سازمان انتقال داده می شود و بعد از رفع مشکل دوباره توسط کاشناسان محیط زیست تست شده و در صورت تایید اجازه فعالیت به آنها در سطح شهر  داده می شود.

وی در ادامه با اشاره به به سیستم گرمایشی ناوگان، عنوان کرد: سیستم های گرمایشی ناوگان اتوبوس رانی سطح شهر بازبینی و رفع نقص شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  بیان کرد: بازرسان نیز بر روند فعالیت درست سیستم گرمایشی اتوبوس های شهر نظارت دارند.
به گفته وی در حال حاضر 343  دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد   293  اتوبوس متعلق  به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

Print
381 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان