• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در پیامی روز حمل و نقل را بر تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در پیامی روز حمل و نقل را بر تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛شهردار ارومیه در پیامی روز حمل و نقل را بر تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت؛متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
26 آذرماه روز حمل و نقل نامیده شده است. روزی مهم در سطح کشور که بسیاری از امور اعم از اقتصادی، تجاری، کشاورزی، سفر و .... بدان وابسته است و بدون توسعه در حمل و نقل و زیرساخت های مربوط به آن نمی توان توسعه و پیشرفت در کشور را شاهد بود.

مقوله حمل و نقل در جوامع شهری و فعالان این حوزه در شهرها به عنوان خدمتگذارانی مطرح هستند که رفاه و آسایش عموم به تلاش و همت آنها گره خورده است و بدون فعالیت منظم و شبانه روزی آنها زندگی در محیط شهری دچار اختلال می شود.

امروزه عملاً شاهد آن هستیم که یکی از مهمترین ارکان در شهرهای توسعه یافته و کاملاً پیشرفته در جهان، توسعه حمل و نقل عمومی است و تمامی دولت ها و شهرداری ها در این راستا برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت علمی و مدون دارندو در آن راستا سیاستگذاری می کنند.

همچنین نباید فراموش کنیم 26 آذرماه و روز حمل و نقل یادآور ارادت و لبیک گویی فعالان پرتلاش و زحمتکش این حوزه به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است که بین این موضوع می باشد که در راستای عمل به منویات امام راحل(ره) و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده  و پیشرو خدمت به مردم و نظام بوده اند.

اینجانب این روز را بر تمامی فعالان حوزه حمل و نقل به ویژه رانندگان حوزه حمل و نقل  عمومی و رانندگان شاغل در واحدهای مختلف شهرداری ارومیه تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهروزی برایشان دارم. 

محمد حضرت پور
شهردار ارومیه

Print
384 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان