• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجرای عملیات اصلاح هندسی تقاطع فردوسی 1 و 2
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجرای عملیات اصلاح هندسی تقاطع فردوسی 1 و 2

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ داریوش نوری افزود: اکیپ پیاده روسازی سازمان عمران با هماهنگی شهرداری منطقه یک  اصلاح هندسی در تقاطع فردوسی 1 و 2  را در دستور کار خود قرار داد.

وی بیان کرد: تماس های مکرر شهروندان مبنی بر وقوع تصادف ، سرعت بیش از حد بعضی از خودروها در عبور و مرور، سازمان عمران شهرداری ارومیه را برآن داشت تا برای کاهش سرعت وسایط نقلیه با اصلاح هندسی این تقاطع، عملیات عمرانی در این زمینه را اجرا نماید.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ارومیه با اشاره به اتمام اجرای عملیات زیرسازی در سطح منطقه 3 شهرداری ارومیه، گفت: اکیپ زیرسازی سازمان با تلاش های شبانه روزی و همکاریهای شهرداری منطقه 3، خیابانها ومنشعبات موجود در این منطقه را جهت آماده سازی پخش آسفالت در راستای رفاه حال شهروندان در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای سریعتر و دقیق تر این عملیات، خاطرنشان کرد: این خیابانها در سالهای گذشته بصورت خاکی بودند و باعث ایجاد گرد و خاک و سلب آسایش اهالی این منطقه شده بود که در روزهای آتی شاهد بهره برداری از اجرای این عملیات خواهیم بود.


آغاز عملیات پخش آسفالت در مناطق کمتر برخوردار

نوری با اشاره به  آغاز عملیات پخش آسفالت در مناطق کمتر برخوردار، اظهار کرد: هم اکنون پخش آسفالت در خیابان ها و منشعبات بلوار المهدی(اسلام آباد2)  توسط اکیپ فینیشر این سازمان در حال اجرا است.

وی افزود : یکی از اولویت های کاری این سازمان محرومیت زدائی از مناطق کمتر برخوردار می باشد که لازمه آن تعامل هرچه بیشتر دستگاههای دولتی و اجرایی می باشد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  این عملیات به طور مستمر با حمایت های ویژه شهردار آبادگر در مناطق کم برخوردار ادامه خواهد داشت و علاوه بر رفع نیاز های مدیریت شهری ، شاهد نماهای زیبا از شهری بدون معابر خاکی خواهیم بود که این امر باعث تسهیل در روند عبور و مرور و تردد وسایط نقلیه خواهد بود.





Print
786 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان