• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل از شهردار ارومیه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاری ها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجلیل از شهردار ارومیه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاری ها

به گزارش روابط عمومی  شهرداری ارومیه، پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  درآئین تجلیل شهردار ارومیه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها با ابراز رضایت  کامل از عملکرد  شهرداری، عنوان کرد:  شهرداری ارومیه  با کنترل  نواسانات حاضر با تدبیر صحیح باعث بهبود مدیریت  شهری شده است.

وی اظهار کرد:  این موضوع موجب افزایش اعتماد بین مردم و شهرداری  و توسعه و آبادانی شهر ارومیه شده است.

محمد حضرت پور، شهردارارومیه نیزبا تبریک روز شهرداریها و دهیاریها بیان کرد:  خادمین مردم در شھرداری ھا و دھیاری ھا شبانه روز در حال فعالیتند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید،شھرھا و روستاھا را مناسب زندگی و کار مردم نمایند.

وی با بیان اینکه توسعه شهرارومیه درسایه تعامل وهمدلی شورای اسلامی شهر با شهرداری رقم می خورد، بیان کرد:  اکنون توسعه و آبادانی شهرارومیه در نتیجه تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری حاصل شده است.

شهردار ارومیه  افزود:  شورای اسلامی شهر ارومیه حتی در امورات جاری شهر پیوسته از شهرداری ارومیه حمایت می کند  که جای دارد از حمایت های بی دریغ شورای اسلامی شهر  تقدیر و تشکر کرد .

وی با اشاره به توسعه وآبادانی شهر ارومیه، گفت:  در آینده نزدیک صندوق توسعه شهر با تصویب شورای اسلامی شهر ارومیه راه اندازی خواهد شد که با راه اندازی این صندوق اولین شهرداری خواهیم بود که مدیریت مالی با منابع مالی  شهروندان صورت خواهد گرفت.







Print
778 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان