• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اختصاص ۹۰ درصد بودجه مصوب شهرداری ارومیه در سال آینده به پروژه‌های عمرانی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اختصاص ۹۰ درصد بودجه مصوب شهرداری ارومیه در سال آینده به پروژه‌های عمرانی

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ رضا جوان‌ کیا  در بازيد از پروژه هاي عمراني به همراه خبرنگاران اظهاركرد: مجموع بودجه مصوب شهرداری ارومیه در سال آینده یک هزار و 265 میلیارد تومان و حجم پروژه‌های عمرانی 90 درصد بوده و شاخص‌ترین پروژه سال 95 پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح آذربایجان است.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های مهم سال آینده گفت: پروژه‌ های تکمیلی تقاطع مولوی و زیرگذر مدرس و نیز پروژه تراموای شهری ارومیه که کمترین آسیب زیست محیطی را داشته و از بابت حمل و نقل عمومی تاثیر بسیار و کمترین تبعات اجتماعی را دارد برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه با اشاره به رینگ دوم کمربندی ارومیه تصریح کرد: اگر این پروژه در سال آینده اجرایی شود، كه با اجراي آن60 درصد ترافیک هسته مرکزی شهر ارومیه را از مرکز شهر به رینگ‌های اول و دوم منتقل می‌کند.

جوان‌کیا از پروژه شهربازی ارومیه خبر داد و افزود: این پروژه با رقم 25 میلیارد تومان در حال اجرا بوده و تجهیزات آن از کشور ایتالیا وارد شده است و طي ده مرحله وارد شهر ارومیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه پارک سلامت نیز برای سال آینده پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: در این پروژه پیست دوچرخه‌سواری، چرخ و فلک 32 متری و مسجدی با معماری خاص سنتی ساخته شده، كه در نوع خود پارکی نمونه محسوب می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه در پايان اعلام كرد:: پارک سلامت ارومیه در شش ماهه نخست امسال و همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.




Print
758 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان