• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان سال آینده در ارومیه افتتاح می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان سال آینده در ارومیه افتتاح می‌شود

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه اظهار كرد: این پروژه به عنوان یکی از عملکردهای شاخص شهرداری ارومیه مطرح است.

شهردار ارومیه با اشاره به فاخربودن پرو‍‍‍‍‍‍ژه ‍ آذربايجان  گفت:  با توجه به اینکه در چند ساله گذشته عملکرد شهرداری ارومیه به طرح‌های کلان متمرکز شده است، توقع مردم این شهر بالا رفته و فعالیت‌هایی همچون پیاده‌روسازی، آسفالت کشی و جدول‌گذاری پروژه شاخص محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به پروژه بزرگ آذربایجان تصریح کرد: این پروژه از سال گذشته در ارومیه کلنگ‌زنی شده و تکمیل رینگ نخست آن، مشکل ترافیکی شهر را حل می‌کند .

شهردار ارومیه افزود: با توجه به مشکل ترافیکی این منطقه، مردم باید آستانه صبر و تحمل خود را افزایش دهند تا این پروژه به پایان برسد و علاوه بر آن از جمله مشکلات پیش روی این پروژه، مسائل غیرقابل پیش‌بینی جوی و آب و هوایی است که سبب رکود در آن می‌شود.

حضرت‌پور  تصريح كرد: با توجه به اینکه 20 درصد کارهای اجرای پروژه بزرگ آذربایجان در زیر زمین انجام شده و نمود خارجی ندارد، مسئولان فنی و مردم احساس می‌کنند که این پروژه راکد است.

وی با اشاره به زمان افتتاح این پروژها اعلام كرد: فاز نخست پروژه بزرگ آذربایجان در خرداد سال آینده و کلیات آن در هفته دولت در ارومیه افتتاح می‌شود.

حضرت‌پور به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی آن اشاره کرده و بیان کرد: پیش‌بینی اولیه برای پایان پروژه بزرگ آذربایجان 200 میلیارد بوده که تاکنون 45 میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه رویکرد شهرداری ارومیه در پروژه‌های شهری تامین منافع مردم و رضایتمندی مردم است، خاطرنشان كرد: این پروژه، جاده مهاباد و بلوار والفجر را به هم ارتباط می‌دهد.

حضرت‌پور تصریح کرد: پروژه بزرگ آذربایجان سبب اشتغال‌زایی 400 نفر به طور مستقیم و 600 نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

Print
1338 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان