• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

از سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی به خاطر پرداخت حقوق تشکر می کنم/ شایعه پراکنی برخی پرسنل در فضای مجازی جرم است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

از سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی به خاطر پرداخت حقوق تشکر می کنم/ شایعه پراکنی برخی پرسنل در فضای مجازی جرم است

مدیر حراست شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نادر کاظمی در شورای اداری شهرداری ارومیه اظهار کرد: واژه حراست همچنان که از نام آن مشخص است، مشاور امین مسئولان و مجموعه شهرداری  است و همواره در کنار شما است.
وی افزود: رسالت اصلی حراست تحقق اهداف سازمانی،  سالم سازی، حفظ حق و حقوق بیت المال، حقوق پرسنل  و جلوگیری از تضییع حقوق مردم است.
مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اینکه دغدغه فکری مسئولان زیاد است شاید متوجه برخی امور نشوند که باید به آنها یادآوری و تذکرات لازم داده شود.

کاظمی ادامه داد: بر اساس آیاتی از قران کریم  آمده «اهل تحقیق و بررسی باشید قبل از اینکه سخن بگویید» و از سفارش های قرآن است که عادل باشید و بر اساس حق قضاوت کنید و در اجرای حق میان آشنا با غریبه فرقی قایل نشوید.
وی تصریح کرد:  وظیفه و رسالت ما سنگین است و باید به همه جوانب امور دقت داشته باشیم و  بدانیم اگر تمامی امور و مسائل قانونمند باشد هیچ کس نمی تواند ما را بازخواست کرده و در کارهایمان دخالت کند.
کاظمی با تأکید بر پرهیز از شایعه پراکنی اظهار کرد: مدیران شهرداری دقت کافی در گفت و گو و عدم توجه به شایعات جهت توسعه و عمران شهری را در راس امور قرار دهند تا شاهد پیشبرد در اهداف مدیریت شهری باشیم.
وی افزود: همه پرسنل باید بکوشند تا به شایعات دامن نزنند و بدانند که از نظر قانونی در خصوص برخی مطالب که در فضای مجازی مطرح می کنند باید پاسخگو باشند چرا که اشاعه شایعه در قانون جرم است.
کاظمی گفت: دوماه تا پایان سال باقی ست و همگان در شهرداری وظیفه دارند محل هایی که منبع درآمد برای شهرداری بوده را احصاء و راهکارهایی عملی و جدی برای آن اتخاذ  و شبانه روزی کار کنند.
وی تأکید کرد: مدیران شهرداری بدون اطلاع و اجازه سرپرست شهرداری نباید به هیچ وجه تفاهم نامه با سایر دستگاهها امضا و رأس مجموعه را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند.
مدیر حراست شهرداری ارومیه ضمن تشکر از سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی برای پیگیری پرداخت به موقع حقوق پرسنل خاطرنشان کرد: با تلاشهای انجام گرفته از سوی این دو مدیر پرتلاش اختلالی در پرداخت حقوق را تا پایان سال شاهد نخواهیم بود و نباید به فضاسازی ها توجه کرد.
کاظمی با تأکید بر تسویه حق بیمه معوق کارکنان شهرداری ادامه داد: حراست وظیفه دارد این مسائل را نیز پیگیری و از حقوق پرسنل دفاع کند چرا که کم کاری در امور را شاهد هستیم.

Print
356 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان