• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بارش برف پاییزی منجر به شکسته شدن  500 شاخه درخت شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بارش برف پاییزی منجر به شکسته شدن  500 شاخه درخت شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان با اشاره به قطعی برق در سطح شهر، بیان کرد:  بارش زود هنگام برف پاییزی، عدم ریزش کامل برگ های درخت و  در نتیجه ایجاد فشار مضاعف بر روی شاخه ها منجر به شکسته شدن و سقوط آنها و بروز اتصالات در سیم های برق و در نتیجه قطعی در سطح شهر شد.

وی با اشاره به جلسه همفکری سازمان با شرکت توزیع نیروی برق استان طی امروز، عنوان کرد:  در این جلسه تصمیم  بر هرس درختان معابری که احتمال دوباره شکستگی آنها  و  تکرار قطعی برق وجود دارد، شد.

شایگان اظهار کرد:  تمام اکیپ های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در روزهای برفی در آماده باش کامل قرار دارند و در بارش های اخیر نیز  اقدام به برف تکانی درختان سطح شهر شد .

وی عنوان کرد:  جهت تسریع در امر برف تکانی درختان و پیشگیری از آسیب به درختان و بروز هر گونه مشکل تجهیزات سازمان توسعه یافته است .

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به هرس درختان سطح شهر، بیان کرد: هرس درختان سطح شهر چون درختان  اقاقیا به اتمام رسیده است و  برخی درختان از نگاه تخصصی بعد از اتمام ریزش برگ درخت هرس می شود.
 

Print
306 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان