• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با هماهنگی شرکت توزیع برق از مشکلات آینده جلوگیری می کنیم/شهرداری در خصوص سیم های برق مسئولیت مستقیم ندارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با هماهنگی شرکت توزیع برق از مشکلات آینده جلوگیری می کنیم/شهرداری در خصوص سیم های برق مسئولیت مستقیم ندارد

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به قطعی برق در سطح شهر در بارش برف اخیر، بیان کرد:  بارش برف زود هنگام، وجود برگ بر روی درختان و فشار ناشی از این برف سنگین بر روی شاخه های برگ دار درختان منجر به بروز برخی اتصالات در تیرهای برق و در نتیجه قطعی برق در چند نقطه از شهر شد.
وی افزود:  با بروز این مشکل با انجام هماهنگی های لازم با مدیریت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان،  تمام امکانات شهرداری در اختیار شرکت برق قرار گرفت  تا در سریعترین زمان ممکن  نسبت به رفع مشکل اقدام شود.
شهردار ارومیه عنوان کرد: امروز نیز در جلسه ای با مدیریت شرکت توزیع برق استان نسبت به شناسایی معابر با احتمال تکرار قطع برق گفت وگو می شود تا نسبت به هرس درختان آن معابر اقدام شود.
وی با بیان اینکه هرس درختان سطح شهر از 45 روز گذشته آغاز شده است، عنوان کرد:  قطعی برق مربوط به درختانی نیست که مدیریت شهری آنها را هرس کرده، این  قطعی در کوچه ها با درختان بلند و  به قدمت زیاد روی داده که تداخل سیم های برق با این درختان و بارش سنگین برف و شکستگی شاخه های  این نوع درختان منجر به قطعی چند ساعته برق شد.
شهردار ارومیه در پاسخ به این پرسش که شناسایی این گونه درختان جهت هرس بر عهده شرکت توزیع برق یا مدیریت شهری است، اظهار کرد:  هر دو مجموعه  وظایف خود را انجام می دهند و در این راستا ما کمک کار شرکت برق بوده و مستقیما مسئولیت نداریم چرا که مدیریت شهری از نظر کارشناسی اطلاعات در دست ندارد که بروز چنین حوادثی عدم قطعی و یا قطعی برق را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه تمام امکانات شهرداری در اختیار شرکت توزیع برق است، خاطر نشان  کرد: نیروهای شهرداری ارومیه در کنار کارشناسان شرکت توزیع برق است تا با شناسایی معابر با احتمال شکستگی شاخه های درختان و قطعی برق نسبت به هرس درختان آن معبر اقدام شود.
حضرت پور یادآور شد: دلیل عمده مشکلات اخیر بارش زود هنگام، عدم ریزش برگ ها و فشار مضاعف بر روی شاخه های درختان  بود که  منجر به شکستگی شاخه های  درخت و قطعی برق شد.
وی با اشاره به آماده باش شهرداری ارومیه برای بارش ها، عنوان کرد: تلاش تمام نیروهای مدیریت شهری به همراه تجهیزات و ماشین آلات شهرداری بر این معطوف شد که در ساعت اولیه بارش ها، با انجام عملیات برف روبی  تردد برای شهروندان میسر باشد.
شهردار ارومیه افزود: با وجود 7 سانتی متر برف،  تمام معابر در نقاط مختلف شهر با تلاش نیروی های مدیریت شهری تا ساعت 22 باز بود.
وی از معاونان، مدیران و به ویژه پرسنل معاونت خدمات شهری شهرداری جهت رفع مشکلات در روزهای بارش تشکر و تقدیر کرد.

Print
304 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان