• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بازدید میدانی شهردار و  اعضاء شورای اسلامی شهر اروميه از اتمام عمليات اجرايي پیاده راه خیابان خیام جنوبی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بازدید میدانی شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر اروميه از اتمام عمليات اجرايي پیاده راه خیابان خیام جنوبی

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه ؛  محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در جريان  بازدید از عملیات اجرایی پیاده راه خیابان خیام جنوبی اظهار كرد: با عنایت به مطالبات شهروندان و درجهت مناسب سازی معابر و زيبا سازي منظر شهري، شهرداری ارومیه توانسته چندین پروژه مهم شهری را در بخش های مختلف شهر اجرا کند که از جمله این پروژه ها عمليات پیاده رو سازی است.

وي هدف از اجرای این پروژه را ارتقاي کیفیت معابر ومناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور ومرور عابرین و زیبای سازی معابر شهری عنوان کرد.

در ادامه  داريوش نوری،  مدیرعامل سازمان عمران ضمن ابراز خرسندی از نحوه اجرای این عملیات عنوان کرد : پیاده رو سازی خیابان خیام جنوبی  به متراژ 2954 متر مربع ،طول پروژه  271 متر طول با بتن پلاک دمبلی و وکیوم تاکنون در حال انجام است و طی روز های آتی به بهره برداری مي رسد.

وی از حمایتهای همه جانبه اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه در خصوص اجرای پروژه های عمرانی تشکر و قدردانی كرد و با اشاره به نقش مهم پیاده رو ها در معماری شهری یادآور شد : اجرای اینگونه پروژه ها در سطح شهر در جهت اعتماد بخشی  بیشتر به شهروندان و سهولت تردد شهروندان نقش بسزایی ایفا می کند.






Print
1110 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان