• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با الحاق 90 هکتار؛ قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه ایجاد می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

با الحاق 90 هکتار؛ قطعه هنرمندان در باغ رضوان ارومیه ایجاد می شود

به گزارش  روابط عمومي شهرداري اروميه ؛  امیر عباس عابدینی، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه   با اشاره به توسعه باغ رضوان ارومیه،  افزود:  فرآیند توسعه باغ رضوان ارومیه در مرحله اصلاح نقشه ها ی زمین است و بعد از اصلاح و طی  مراحل در ثبت اسناد به باغ رضوان ارومیه الحاق   می شود .

وی با بیان اینکه  مساحت باغ رضوان ارومیه  به میزان 54 هکتار است ،  خاطر نشان کرد: با توسعه  باغ رضوان ارومیه به 90 هکتار، تا 100 سال آینده از نظر تامین قبر برای متوفیان تامین خواهیم بود .

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با بیان اینکه  ماهیانه در حدود 300 نفر در باغ رضوان ارومیه دفن   می شوند،  تاکید کرد:  با توجه به این مهم ، باغ رضوان ارومیه نیاز به توسعه  دارد.

وی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی فرهنگسرا ی شهدای گمنام در باغ رضوان ارومیه،  اعلام کرد:   عملیات ساخت فرهنگسرای شهدای گمنام در باغ رضوان ارومیه به مساحت 700 متر مربع در دست اجرا است .

وی توسعه باغ رضوان ارومیه، توسعه فضای سبز آرامستان،  ساخت حسینیه  و ساماندهی قبور  را از جمله بر نامه های سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه عنوان کرد .

Print
663 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان