• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان آذربایجان‌غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان آذربایجان‌غربی

عصر امروز، جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و با حضور توماج وحید افشار سخنگوی شورای اسلامی شهر و دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه همچنین روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات مربوط به سیل اخیر منطقه کشتارگاه ارومیه از جمله روند پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره، پرداخت خسارت از طرف بیمه و همچنین تامین اعتبار مورد نیاز برای شهرداری در راستای رفع مشکل مهار آب‌های سطحی ارائه شد.

همچنین اجرای طرح‌های محرومیت زدایی از جمله احداث ورزشگاه چند منظوره، آموزشگاه فنی و حرفه ای، مرکز جامع ویژه سلامت، مرکز قضایی، مدرسه و فرهنگسرا در قالب مرکز جامع خدمات در محوطه کشتارگاه سابق شهرداری ارومیه، بررسی و استاندار آذربایجان‌غربی نیز دستورات لازم در راستای تسریع روند اجرای این طرح ها را صادر کرد. 

در پایان این جلسه، روند اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان‌های مهاباد و پیرانشهر با حضور برخط فرمانداران این دو شهرستان نیز بررسی و استاندار آذربایجان‌غربی بر همکاری کامل فرمانداران برای اجرای طرح های محرومیت زدایی جهت بهره مندی بیشتر مردم از خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و ورزشی در مناطق محروم بویژه در این دو شهرستان تاکید کرد.
 

Print
34 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان