• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بیست وششمین نشست روابط عمومی های کلانشهر ها در ارومیه به کار خود پایان داد + مصوبات
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بیست وششمین نشست روابط عمومی های کلانشهر ها در ارومیه به کار خود پایان داد + مصوبات

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه در آیین اختتامیه بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری‌‌های کلان‌شهرهای کشور با بیان اینکه  شهرداری ارومیه  از همکاری و تعاملبا کلانشهرهای کشور استقبال می کند، تاکید کرد: همکاری کلانشهر در مدیریت واحد شهری و رسیدن به اهداف آن نقش موثری دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه اقدامات ارزنده ای در حوزه عمرانی و فضای سبز انجام داده است، گفت: شهرداری ارومیه از انتقال و اشتراک تجارب با کلانشهرهای کشور استقبال می کند.

آرش ظفری، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از شهرداری ارومیه در برگزاری این دوره از نشست روابط عمومی کلان‌شهرهای کشور گفت: محوریت این نشست، در حوزه ارتباطات مردمی روابط عمومی ها بود که دغدغه بسیاری از شهرداری ها محسوب می شود.

ظفری بر ایجاد خلاقیت و استفاده از ایده های نو در ارتباطات مردمی شهرداری ها تاکید کرد و گفت: بسیاری از خلاءها و مشکلات در شهرداری ها از این حوزه ناشی می شود که در این نشست راهکارهای مختلف در این زمینه بررسی شد.

گفتنی است این نشست طی  دو روز در روزهای 22 و 23 اردیبهشت به میزبانی ارومیه برگزار شد و با جمع بندي روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري‌هاي كلان‌شهرهاي کشور، در پایان نشست مصوبات زیر قرائت و به امضای مدیران حاضر در نشست رسید.

1-مقرر گردید در هفته سوم مهر ماه سال جاری روابط عمومی شهرداری مشهد، میزبان بعدی بیست و هفتمین نشست باشد.

2-مقرر گردید بیست و هشتمین نشست در فصل زمستان به میزبانی کلانشهر زاهدان و بیست و نهمین نشست نیز در بهار سال 1396 به میزبانی روابط عمومی شهرداری همدان برگزار گردد.

3- مقرر گردید ظرف مدت یک هفته بصورت مکتوب یک نفر کارشناس از طرف مدیران روابط عمومی کلانشهر ها جهت پیگیری همه امور و موضوعات مربوط به کلان شهر ها با مشخصات کامل(تلفن تماس، فاکس و پست الکترونیکی و ....) به دبیرخانه نشست کمیته مدیران روابط عمومی کلانشهر ها معرفی نمایند.

4-مقرر گردید کارشناسان کلان شهر ها هر هفته و مدیران روابط عمومی ها هر دو هفته یکبار با یکدیگر ارتباط تلفنی و تعامل داشته باشند .

5-مقرر گردید فایل مجله الکترونیکی ایرانشهر ضمن نمایش در نشست ها توسط روابط عمومی شهرداری کرج بین مدیران روابط عمومی توزیع و در پرتال (سایت )شهرداری ها بارگذاری شود.

6-مقرر گردید مدیران روابط عمومی کلان شهر ها شخصا در نشست ها شرکت نموده  و از اعزام جانشین و یا نماینده خوداری نمایند(به جز در موارد استثنا با هماهنگی کمیته روابط عمومی واموربین الملل)

7-مقرر گردید مدیران روابط عمومی  وامور بین الملل شهرداری کلانشهرها شخصا در نشست شهر هایی که کلانشهرنمی باشند، اما مایلند میزبانی نشسست را بپذیرند شرکت نمایند.

8-مقررگردید لوگوهای پیشنهادی کمیته توسط مدیران روابط عمومی ها برای تعیین و استفاده در همه نشستها به دبیرخانه ارسال گردد .

9- مقرر گردید شهر میزبان در خصوص موضاعات نشست، مصاحبه ی همه مدیران روابط عمومی  و بین الملل شهرداری کلان شهر ها را قبل از برگزاری  نشست را دریافت نموده  و در پورتال شهرداری خود بارگذاری نماید.

10-مقرر گردید  پس از پایان برگزاری نشست توسط شهر میزبان کلیه مستندات اعم از صوتی ، تصویری مکتوب و ... را علاوه بر تحویل به دبیرخانه برای سایر مدیران روابط عمومی های ارسال گردد.

11-.در خصوص تجربیات و شیوه ارتباطات مردمی با یکدیگر تبادل مظر کردند و مقرر شد به موضوع ارتباطات مردمی پیگیری و حل مشکلات شهروندان جدیت بیشتر داشته باشند .

12-مقرر گردید شهرهایی که میزبان نشست خواهند شد نسبت به دعوت از روابط عمومی های شهرداری شهرهای استان اقدام کنند.

13-تاکید مجدد بر ارسال خبر فعالیت های حوزه بین الملل کلانشهر ها برای بار گذاری در بخش دیپلماسی شهری سایت  کلانشهر ها

14-برگزاری دوره های آموزش کاربردی در حوزه بین الملل توسط استادان و مدرسان وزارت امور خارجه در نشست های کمیته بین الملل کلانشهر ها

15-اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان آداب تشریفات و کد رفتار بین المللی،مقرر گردید زمان و تاریخ این کارگاه پس از هماهنگی با کمیته روابط عمومی و امور بین الملل کلانشهر ها به اطلاع شهرداری مشهد برسد.

16-به منظور اصلاح ساختار بخش بین الملل شهرداری های کلانشهرها مقرر گردید همکاران بین الملل پیشنهادات خود را کتبا به دبیرخانه کلانشهرها ارسال نمایند .

17-در راستای اصلاح ساختار روابط عمومی و اموربین الملل کلانشهرها با توجه به تقویت اموربین الملل و تغییرات جهانی امروزی و ضرورت آن،به امور بین الملل در ساختار توجه ویژه ای شود.

Print
630 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان