• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دکتر زاهدی : حوزه ارتباط نکته اتکای روابط عمومی است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دکتر زاهدی : حوزه ارتباط نکته اتکای روابط عمومی است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، دکتر زاهدی، مدرس دانشگاه و مدیر کانون فکری کودک و نوجوان استان آذربایجان غربی در روز پایانی پایانی بیست وششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری های کلانشهر های کشور که به میزبانی ارومیه برگزار می شود، اظهار داشت: ارتباط نکته، اتکای روابط عمومی هاست.

زاهدی با اشاره به اینکه با  حذف ارتباط از روابط عمومی ها اثری باقی نخواهد ماند، افزود: کلی ترین تعریف روابط عمومی همان واژه ارتباط است، البته ارتباطی سازگار که مخاطب محور باشد و پیامش مبتنی بر چهار محور هستی سازمان ، توفیق سازمان ، مقبولیت و مطبوعیت سازمان را بازگو نماید و این مقوله محقق نمی گردد مگر با باور مخاطب.

وی در ادامه گفت: گستره فعالیت های روابط عمومی بیش از صد نوع است که در گروه های اطلاع رسانی ، تبلیغاتی ، نمایشگاهی ، فعالیت های انتشاراتی ، پژوهشی و فرهنگی می توان دسته بندی کرد که حوزه پژوهشی از حوزه های مهم به شمار می رود.

زاهدی خاطر نشان ساخت: در روابط عمومی ارتباط وسیعی است که به توصیف و ارتباط جامعه می پردازد و امروزه روابط عمومی تبلیغ کننده سازمان نیست بلکه نشان دهنده ظرفیت سازمان هاست که می تواند باعث ارتقاء آن نیز باشد.

گفتنی است؛در پایان جلسه امروز صورت جلسه این همایش قرائت گردید و از دست اندرکاران میزبانی شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر بعمل آمد.


Print
598 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان