• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجهیزایستگاههای اتوبوس سطح شهر ارومیه به صندلی مناسب
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تجهیزایستگاههای اتوبوس سطح شهر ارومیه به صندلی مناسب

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ ناصر سعید آبادی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با اشاره اینکه محل نشیمن سایبان ها ی اتوبوس های شهر اکثراً بصورت صندلی آهنی تعبیه شده بودند و در فصل سرما و تابستان به جهت گرم و سرد شدن شدید ورق آهنی سطح صندلیها قابلیت استفاده مسافران را نداشتند، تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان ، سایبان ها مجهز به صندلی پلاستیکی استادیومی شدند تا علاوه بر زیبایی مبلمان شهری امکان راحتی و رفاه حال شهروندان را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور از تیر ماه  آغازشده است و  همچنان ادامه دارد، اعلام کرد:  تمامی سایبان های ایستگاه اتوبوس سطح شهر مجهز به این صندلیها  می شود.

سعید آبادی در ادامه با اشاره به شستشوو نظافت کامل اتوبوس های درون شهری ، بیان کرد:  طرح شستشوی کامل تمام اتوبوسهای بخش ملکی و بخش خصوصی از چند روز گذشته مورد اجرا گذاشته شد، که در این طرح صندلی ها و داخل کابین اتوبوس اعم از کف، سقف و بدنه اتوبوس با مواد شوینده استاندارد در کارواش مکانیزه سازمان مورد شستشو قرار می گیرند.

وي اظهار كرد:  در این طرح روزانه بصورت نوبتی ده دستگاه اتوبوس به کارواش مذکور اعزام و با فعالیت نیروهای فنی و خدماتی کارواش اتوبوسها کاملاً شستشو و نظافت می گردند.

مدير عامل سازمان اتوبوسراني شهرداري اروميه با بيان اينكه به منظور نظارت هرچه بیشتر بر نحوه اجرای این طرح و شستشوی مناسب اتوبوس ها بازرس ناظر نیز وظیفه بازرسی و تایید نهایی این امر را عهده دار است، تصریح كرد:  در صورت تایید بازرس مذکور اتوبوس اجازه فعالیت خواهد داشت و در غیر اینصورت برای شستشوی مجدد به کارواش منتقل می گردد.

وي خاطر نشان كرد: نظافت داخلی و بدنه اتوبوس مستمراً انجام می شود و شستشوی صندلیها و بدنه داخلی اتوبوس با مواد شوینده هر سه ماه یک بار با اجرای طرح فوق انجام خواهد گرفت.

Print
540 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان