• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تشکیل کارگروه ویژه اصلاح روند بررسی طرح مدیریت شهری در مجلس/تشکیل کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند تصویب شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تشکیل کارگروه ویژه اصلاح روند بررسی طرح مدیریت شهری در مجلس/تشکیل کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند تصویب شد

در یکصد و هشتمین نشست شهرداران کلانشهرها :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ساماندهی و به ‌روزرسانی نیروی انسانی شهرداری ها از دیگر موضوعات مهم بود که شهرداران کلانشهرها هر کدام نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
رئیس مجمع شهرداران کلانشهرها با بیان اینکه اخیراً مکاتبه با وزیر محترم کشور مبنی بر درخواست مساعدت برای حل مشکلات قانونی و اجرایی تامین نیروی انسانی شهرداری ها صورت گرفته است اظهار کرد : با توجه به مسئولیت مشترک وزارت کشور و سازمان بازرسی در امور نظارت بر شهرداری ها و با توجه به وجوه مشترک موضوع منابع انسانی در کلیه شهرداری‌های  به نظر می‌رسد اقدامات قضایی و بازدارنده بدون در نظر گرفتن علت و علل به کارگیری نیروی انسانی برای پیشبرد وظایف و مسئولیت‌های قانونی سازمان بوده است.
وی عنوان کرد:  امیدواریم تا در جلسه مشترک که با حضور وزیر محترم کشور و همچنین ریاست محترم سازمان بازرسی تشکیل می‌شود نظرات کمیته کارشناسی بررسی و تصمیم لازم در این خصوص اتخاذ گردد. 
در پایان این نشست با توجه به ماموریت کلان و استراتژیک درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شهری و نیز توجه به مقوله شهر هوشمند تشکیل کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مورد تصویب اعضای مجمع شهرداران کلانشهرها قرار گرفت.

Print
232 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان