• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تفکر بسیجی باعث یاس و نامیدی دشمنان می شود/ تشکر از تلاشهای بسیج گونه شهرداری ارومیه برای آبادانی شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تفکر بسیجی باعث یاس و نامیدی دشمنان می شود/ تشکر از تلاشهای بسیج گونه شهرداری ارومیه برای آبادانی شهر

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ سردار شهسواری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و وحدت با تبریک این دو هفته  و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد:  بسیج همواره در پای صحنه است  و طبق فرموه امام (ره) « تشکیل بسیج در جامعه از الطاف خدواند متعال است» و  «بسیج لشکر مخلص خداست».

وی با بیان اینکه بسیج کلید طلایی  حل مشکلات است، عنوان کرد:  بسیج در تمام حوزه ها سازندگی و رزم  است اما حضور ان در عرضه اقتدار و امنیت، دنیا را متحول کرده است.

سردارفرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه در کشور تفکر بسیجی طنین انداز شده است، گفت:  با تفکر بسیج دشمنان نخواهند توانست توطئه های خود را  را جهت براندازی پیاده کنند، همانگونه که در اقدام ارزشمند حمله ی موشک برون مرزی به مقر دشمنان در اربیل عراق در سایه تفکر بسیجی شکل گرفت .

شهسواری عنوان کرد: تفکر بسیجی در تمام زوایای جامعه اسلامی باعث یاس و نامیدی دشمنان می شود .

سردار شهسواری از تلاش های بسیج گونه تلاشگران مدیریت شهری ارومیه در توسعه و آبادانی شهر تشکر کرد و  گفت: برای پرسنل خدوم از خدواند متعال موفقیت روزافزون  مسئلت می کنم.

گفتنی است؛  مراسم هفته وحدت و هفته بسیج  با سخنرانی شهردار ارومیه ، مولودی خوانی و تجلیل از فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به پایان رسید.

Print
368 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان