• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقسیط ده ساله جرایم ماده صد در مناطق محروم شهر ارومیه/ دولت کمکی به شهرداری ها نمی کند/ شهدای هر منطقه در اولویت نامگذاری معابر بدون نام/ آسفالت معابر منطقه دو به طور ویژه در دستور کار قرار دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقسیط ده ساله جرایم ماده صد در مناطق محروم شهر ارومیه/ دولت کمکی به شهرداری ها نمی کند/ شهدای هر منطقه در اولویت نامگذاری معابر بدون نام/ آسفالت معابر منطقه دو به طور ویژه در دستور کار قرار دارد

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در نشست با اهالی منطقه حکیم نظامی در ۱۴ متری مطهری مسجد امام سجاد(ع) اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات منطقه بالا بودن آبهای سطحی است که باعث بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی شده است.
وی افزود: ایجاد شبکه فاضلاب یکی از مهمترین مطالبات شهروندان ساکن در این منطقه است.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری نهادی مردم محور است و دولت هیچ کمکی به شهرداری ها نمی کند و برای انجام پروژه های عمرانی و خدماتی نیاز به اعتباراتی است که باید با مشارکت شهروندان و یاری آنها تحقق پیدا کند.
خلیل پور تصریح کرد: تقسیط ده ساله جرایم ماده صد املاک مسکونی در مناطق محروم را پیش بینی کرده ایم و منطقه مسجد امام سجاد(ع) نیز جز مناطق محروم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: ساماندهی کانالها و جوبهای آبهای سطحی جز ضروری ترین موارد است که باید در مدت معین مشخص شده حل و نتیجه آن به مردم گزارش شود.
خلیل پور عنوان کرد: ترمیم آسفالت معابر و نوارهای حفاری باید در دستور کار شهرداری منطقه و سازمان عمران و بازآفرینی شهری قرار گیرد و تصمیم گرفته ایم موضوع آسفالت در منطقه دو را به طور ویژه پیگیری کنیم.
وی خواستار ساماندهی نامگذاری معابر منطقه شهید حسن زاده شده و ادامه داد: اولویت نامگذاری معابر بدون نام با شهدای متعلق به این منطقه است.
خلیل پور گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم شهری نیازمند هماهنگی بین دستگاهها است و معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه باید به طور جدی به این موضوع ورود و به مطالبات شهروندان پاسخ دهد.
وی یکی از مشکلات موجود برای شهرداری و شهروندان را اراضی قولنامه ای عنوان کرد و افزود: طبق رأی دیوان عدالت اداری از این پس برای اراضی قولنامه ای جهت ساخت و ساز مجوزی صادر نخواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: حضور در مساجد و رسیدگی به مشکلات مردم از اصلی ترین وظایف مسئولان و مدیران است و باید فرهنگ حضور در مساجد، حضور در بین مردم و حل مشکلات آنها نهادینه شود.

خلیل پور یادآور شد: غیرقابل قبول است که کوچه ای در محدوده شهری و با ساخت و ساز کامل هنوز آسفالت نشده باشد و یا شاهد تخریب و عدم مرمت آسفالتش باشیم.
وی بر ضرورت انتقال کشتارگاه شهرداری ارومیه از این منطقه تأکید و تصریح کرد: انتقال کشتارگاه شهرداری ارومیه به خارج از شهر باعث آزادسازی ۴۰ هزارمترمربع  زمین برای کاربری های فضای سبز، بهداشتی و آموزشی خواهد شد.
خلیل پور مشکلات مالی و شرایط اقتصادی را از جمله مهمترین دلایل برای تأخیر در اجرای انتقال کشتارگاه به خارج  از شهر برشمرد.

Print
352 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان