• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر

عصر امروز، مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار، معاونین، مدیران و جمعی از پرسنل شهرداری ارومیه به همراه خانواده‌هایشان در سالن دو هزار نفری خانه جوان برگزار شد.

دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در این مراسم با تبریک روز جهانی کار و کارگر، از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی؛ رفاه شهروندی را رقم می‌زنند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن  مدیریت شهری هستند، عنوان کرد: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

دکتر مهدی‌زاده اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوانمند قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه نیز در گِرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی، قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه مراسم گرامیداشت که با اجرای انواع برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون گروه سرود ناشنوایان، تئاتر و اجرای خواننده‌های بومی همراه بود، از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات‌رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

شایان ذکر است که در پایان این جشن نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از کارگران خدوم شهرداری ارومیه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

Print
57 رتبه بندی این مطلب:
2/0
دی ان ان