• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بخش دوم عرشه پل B4 تقاطع چهارسطحه آذربایجان بتن‌ریزی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بخش دوم عرشه پل B4 تقاطع چهارسطحه آذربایجان بتن‌ریزی شد

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه گفت: بخش دوم عرشه پل B4 تقاطع چهارسطحه آذربایجان به حجم ۳۳۰ متر مکعب بتن‌ریزی شد.

به گزارش امور ارتباطات معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه، بیان کرد: در این بخش از عرشه به میزان ۹۰ تن آرماتوربندی و ۸۰۰ متر مربع قالب‌بندی انجام شده که با توجه به بتن‌ریزی دو مرحله‌ای عرشه پل B4 در طول ۸۵ متر از ۱۴۴ متر، این عرشه با ۷۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی به اتمام می‌رسد .

وی ادامه داد: اسکافولدبندی و سولجرگذاری عرشه پل B4 به حجم ۲۲۰۰۰ مترمکعب و قالب‌بندی آن به میزان ۱۸۰۰ متر مربع انجام شده که پیشرفت فیزیکی این محور بیش از ۸۵ درصد و کل پروژه ۹۰ درصد است که در این بتن‌ریزی از رده بتن C35 یعنی با عیار ۴۵۰ کیلوگرم برای کسب مقاومت ۴۰۰ کیلوگرم در سانتی‌متر مربع استفاده می‌شود.

صفری خاطر نشان کرد: برای کل محور عرشه B4 در طول ۱۴۴ متر به میزان ۵۰۰ تن آرماتوربندی و ۱۲۰۰ تن بتن مصرف می‌شود که در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بخشی از ادامه این محور در طول ۱۰۰ متر با عرض ۲۰ متر بتن‌ریزی شده بود و آماده اتصال است که بعد از اجرای ۵۹ متر طول مانده از این عرشه کل محور در طول ۲۴۴ متر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: در خصوص محور عرشه b1 ، در طول کل ۲۱۹ متر بوده که در ۳ ماهه چهارم سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۰۰ متر طول از عرشه عملیات بتن‌ریزی آن ، انجام شده و ۶۰ متر دهانه اول و ۵۰ متر دهانه سوم یا آخر b1 مانده که به زمانی حدود یک ماه نیاز هست تا این ۲ دهانه نیز به اتمام برسد .

Print
118 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان