• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسعه صنعت گردشگری، یکی از بنیان اساسی در توسعه شهر است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسعه صنعت گردشگری، یکی از بنیان اساسی در توسعه شهر است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور؛ شهردار ارومیه در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره گلها در دهکده ساحلی چی چست با بیان اینکه مجموعه گردشگری  تفریحی محلی برای شاد و نشاط مردم است، گفت:  خرسندیم توانستیم رضایتمندی مردم را در این مکان جلب کنیم.

وی بیان کرد: مرحله اول تجهیزات شهربازی بزرگ ارومیه خریداری شده است و تجهیزات مخصوص بزرگسالان نیز در دو فاز بعدی در حال تکمیل شدن است.

وی با اشاره به روزملی شوراها، گفت:  9 اردیبهشت، متعلق به شوراهایی است که همه پیشرفت و توسعه شهر ارومیه مدیون تعامل و همراهی آنهاست و همه دستگاه های اجرایی و نظامی و انتظامی و قضایی و نظارتی سپاه است که وطیفه خود می دانم از آنها تشکر کنم .

حضرت پور گفت:  رشد اقتصادی و کشاورزی  و گردشگری شهر ارومیه از اولین مراحل تحقق ارومیه در افق ۱۴۰۰ است.

وی افزود: یکی از راهبردها در تحقق افق 1404،برخورداری مردم از اقتصاد پویا است که برای رسیدن به آن،  صادرات و صنعت کنسانتره  محصولات کشاورزی توسعه یابد.

شهردار ارومیه تاکید کرد: توسعه صنعت گردشگری، یکی از بنیان اساسی در توسعه شهر است که در ارومیه باید به این مهم نگاه ویژه شود.

وی بیان کرد: در حوزه گردشگری و به ویژه بوم گردی با همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شعاع 250 کیومتری به جذب گروشگر اقدام کرد.

شهردار ارومیه عنوان کرد: جذب گردشگر باعث توسعه و رونق اقتصادی می شود بطوریکه ورود هر گردشگر به ارزش یک بشکه نفت باعث درامد زایی می شود

وی افزود: یکی از زیر ساخت های توسعه صنعت گردشگری احداث دهکده ساحلی چی چیست به مساحت 20 هکتار بود که با احیای دریاچه ارومیه نقشش در جذب گردشگر پر رنگ خواهد بود

شهردار ارومیه  با بیان اینکه  رسانه های نقش عمد ه ای در توسعه صنعت گردشگری و در نتیجه توسعه ارومیه دارند، بیان کرد: نشان  دادن زیبایی های شهر ما از جمله رسالت های اصحاب رسانه برای تحقق اهداف ارومیه در ۲۰۲۰ و جذب گردشگر برای شهرمان است.

Print
484 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان