• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

هشتمین جشنواره گلها در چی چست برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

هشتمین جشنواره گلها در چی چست برگزار شد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  در آیین افتتاح هشتمین جشنواره گلها در دهکده ساحلی چی چست گفت:  برگزاری جشنواره هایی چون گلها در سایه امنیتی است که در سایه تلاش های غیور مردان این مرز و بوم روی داده است

وی بیان کرد: فضای کنونی حاکم در دهکده تفریحی و گردشگری با تلاش های بیش از یک سال نیروهای تلاشگر مدیریت شهری ایجاد شده است که این اقدامات قابل تحسین و تقدیر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه توسعه کنونی  شهر ارومیه در سایه همدلی و اتحاد رقم خورده است، گفت: نمایندگان مردم ارومیه مدیون مردم و در کنار آنها هستند.

سردار اصلانی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در هشتمین جشنواره گلها بیان کرد:  جای تقدیر دارد که شهرداری ارومیه در چنین روزهای مبارکی؛ اعیاد شعبانیه جشنواره گلها را برگزار می کند.

وی با اشاره به روز 9 اردیبهشت روز شورا، گفت: 9  اردیبهشت روز شوراها برگرفته از مردمی بودن انقلاب اسلامی است.

سردار اصلانی گفت: اقدامات شهرداری و شورای شهر در متحول کردن ارومیه بویژه حوزه عمرانی و حمل و نقل که بسیاری از معضلات اجتماعی را نیز از بین برده است جای تشکر کرد.

وی بیان کرد: نظام اسلامی مخالف شادی کردن مردم نیست و هرکشوری قوانین خود را دارد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی  اظهار کرد:  امروز امنیت و آسایش میهن اسلامی حاصل تلاشها و زحمات  پاسداران و سربازان گمنام امام زمان هست همانطور که قبلا نیز توسط انان اطلاع رسانی شده است دشمنان قسم خورده نظام و گروه های معاند  در دو سه ماه گذشته قصد خرابکاری  و  صدمه زدن به نظام و  امنیت  کشورمان و مردم را داشتند  که با هوشیاری و درایت سربازان گمنام خنثی شده است و جا دارد از این جا صمیمانه از فداکاری و ایثار پاسداران کشورمان و بخصوص سربازان گمنام امام زمان قدردانی نمایم.

 

Print
468 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان