• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توسعه ورزش شهروندی با افزایش نصب ست های ورزشی در پارک های ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توسعه ورزش شهروندی با افزایش نصب ست های ورزشی در پارک های ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مجتبی علیزاده، مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه   با بیان اینکه  ورزش، بخشی از زندگی سالم است و در دهه های اخیر هر روز به تعداد کسانی که ورزش می کنند ، افزوده می شود، اظهار کرد:  وجود فضاهای ورزشی در همه جای دنیا حق شهروندی است و در این راستا، امکاناتی مهیا شده تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

وی  تاکید کرد:  نصب وسایل ورزشی در پارک ها گامی موثر برای توسعه ورزش شهروندی بوده که در چند سال اخیر در ارومیه به مرحله اجرا در آمده است.

علیزاده با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه برای توسعه ورزش شهروندی  اقدام به بازسازی و مرمت لوازم ورزشی نصب شده در سطح پارکهای ارومیه کرده است، بیان کرد: در شش ماه گذشته علاوه بر نصب 96 لوازم ورزشی جدید در سطح پارکهای جدید الاحداث شهر، 300 دستگاه ورزشی نیز تعمیر و بازسازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تمامی دستگاههای نصب شده توسط سازمان زیبا سازی از استانداردهای بین المللی برخوردار بوده و حتی نحوه استفاده صحیح آن کنار دستگاه توضیح داده شده است.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه تاکید کرد:  انجام فعالیت های ورزشی، تاثیر مهمی بر سلامت جسمی و روانی افراد و به تبع آن جامعه دارد، پس هر قدمی که در راستای افزایش امکانات پرداختن به این فعالیت ها برداشته شود، قابل تقدیر است.


Print
601 رتبه بندی این مطلب:
1/0
دی ان ان