• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تیم کوهنوردی شهید باکری شهرداری ارومیه موفق به صعود دومین قله مرتفع ایران شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تیم کوهنوردی شهید باکری شهرداری ارومیه موفق به صعود دومین قله مرتفع ایران شد

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ؛ تیم کوهنوردی شهرداری ارومیه با سرپرستی مصطفی میلانی و با حضور جمعی از پرسنل شهرداری ،موفق به صعود دومین قله مرتفع ایران ، قله علم کوه مازندران شد.

مصطفی میلانی سرپرست تیم کوهنوردی شهید باکری شهرداری ارومیه گفت : تیم کوهنوردی شهرداری از مسیر جنوبی که یک مسیر کوهپیمایی است از رود بارک آغاز شد و با گذر از وندارین ، تنگ گلو و حصار چال از سمت جنوبی با صعود به قله علم کوه و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران و شهردار ی ارومیه به کار خود پایان دادیم.

وی ضمن تبریک صعود تیم کوهنوردی شهرداری را به خانواده بزرگ  و تلاشگر شهرداری افزود: علم کوه با ارتفاع 4850 متر که در منطقه تخت سلیمان در استان مازندران واقع شده است  و دومین قله مرتفع ایران بوده  و نیز یکی از کوههای است که جهت انتخابی تیم ملی  کوهنوردی در این مکان برگزار می گردد، تیم کوهنوردی شهرداری ارومیه موفق  شد به فتح این قله نائل گردد .

گفتنی است ؛ اعضای این تیم متشکل از حسن علیزاده روابط عمومی، احمد میرزانژاد، سعید جعفری ، شریف حضرتی ، اکبر محمدنژاد ، فرخ کریمی ، ایوب غربتی ، شمس اله فرجی ، هادی قربان نژاد ، صابر سیفی ، حسین جعفر مدار و نوروز علی میرزایی که با سرپرستی مصطفی میلانی در این کوهپیمایی شرکت داشتند.

Print
1248 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان