• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه اندازی کمیسیون نظارت در شورای اسلامی شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راه اندازی کمیسیون نظارت در شورای اسلامی شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه؛ لطیفه مبیّن با بیان این که هدف از ایجاد این کمیسیون ، نظارت بر اجرای مصوبه ها در شهرداری و عملکرد این مجموعه است ، اظهار کرد : اعضای اصلی این کمیسیون مشخص شده اند و در صدد راه اندازی آن هستیم .

 به گفته وی ، در مورد نامگذاری خیابان های اصلی و فرعی ، میادین و تقاطع های غیر همسطح در شورای نامگذاری به نام بانوانی که دارای مولفه ملی ، مذهبی و همچنین جزو مفاخر و مشاهیر هستند ، حساسیت و مشکلی وجود ندارد .

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان این که در صدد نامگذاری خیابان ها به نام بانوان مفاخر و مشاهیر هستیم ، افزود : در منطقه 5 شهرداری ارومیه یک خیابان به نام بانوی شهید نامگذاری شده است و پیش بینی می شود این کار در سایر نقاط شهری گسترش یابد .

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان این که شورای نامگذاری بر اساس آیین نامه ای مبنی بر انتخاب افرادی که دارای ارزش ملی ، فرهنگی و انقلابی هستند ، فعالیت می کند ، گفت : با توجه به اقدامات صورت گرفته این قانون در خیابان های اصلی ، فرعی و تقاطع های غیر همسطح حفظ شده است .

وی افزود : در صورت تمایل و درخواست خانواده شهدا مبنی بر نامگذاری خیابان و منطقه به نام شهید این افراد در شورای نامگذاری در اولویت کاری قرار دارند .

Print
927 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان