• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری ارومیه پایان یافت + تصاویر
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری ارومیه پایان یافت + تصاویر

به گزارش روابط عمومی  شهرداری ارومیه،  مراسم اختتامیه جشنواره  مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری ارومیه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران مناطق و کارکنان شهرداری برگزار شد.

احد یوسفی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در این مراسم ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان گفت: در مدت کمتر از 10 روز همکاران باشگاه شهرداری ارومیه با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با هیئت های ورزشی تنیس روی میز ، انجمن هیئت های ورزشی و تیراندازی استان، مسابقات را به نحو احسن و با نظم خاصی برگزار کردند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه برگزاری مسابقات ورزشی متنوع ویژه کارکنان در فواصل مختلف سال در راستای ارتقای سلامت جسمانی و روحی را از جمله برنامه‌های پیش روی باشگاه برشمرد.

یوسفی با ارزیابی مثبت روند اجرای این رقابت‌ها، افزود:خوشبختانه در اولین دوره این جشنواره استقبال بی نظیری را از کارکنان شهرداری ارومیه شاهد بودیم که  پیش بینی می شود در برنامه های آتی این مسابقات با استقبال بیشتری از سوی همکاران مواجه شود.

گفتنی است در پایان  این مراسم به نفرات برتر هر رشته جوایزی اهدا شد و همچنین از عوامل اجرایی این جشنواره تجلیل شد.

جشنواره مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری ارومیه با حضور بیش از 500 ورزشکار در قالب 5 رشته ورزشی؛ تنیس روی میز ، فوتبال دستی ، تیراندازی ، طناب کشی و دارت (ویژه بانوان) از روز یکشنبه 16 خردادماه آغاز و امروز دوشنبه 17 خردادماه با معرفی و اهدا جوایز به تیم ها و نفرات برتر خاتمه یافت.












Print
606 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان