• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حقوق و مزایای اسفند به موقع پرداخت می شود/ از همکاران خدوم و زحمتکش تشکر می کنم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حقوق و مزایای اسفند به موقع پرداخت می شود/ از همکاران خدوم و زحمتکش تشکر می کنم

پیام معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه از بیمارستان:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین اشرفی معاون مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه اخیراً و بر اثر حجم کاری بسیاربالا که همه ساله در ایام پایانی سال در شهرداری اتفاق می افتد، به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری است.

وی طی پیامی که از بیمارستان ارسال کرده از پرسنل شهرداری قدردانی کرده و از پرداخت به موقع حقوق و مزایای اسفندماه خبر داده است. در پیام اشرفی آمده است:

هوالشافی

 ضمن  تشکر از ابراز لطف همکاران محترم طی تماس های تلفنی مستمر  پیگیر مسائل هستیم و پرداخت به  پیمانکاران طبق قول و قرار قبلی در حد معقول در حال اتمام است.

 از سه شنبه منابع موجود آماده شده  ابتدا عیدی و بلافاصله حقوق و مزایای اسفند به موقع پرداخت می‌شود.

از همکاران خدوم و زحمتکش در مناطق و سازمانها و ستاد مرکز که با وجود همه مشکلات و محدودیت ها در کنار هم تلاش کردند تا پایان سال همه با آرامش در کنار خانواده باشیم کمال تشکر را داریم.

به همه کسانی که در این ایام به هر نوع  گرفتار هستند از خداوند متعال خواستار شفای عاجل و بهبودی و سلامتی شان هستم و به  تک تک همکاران زحمتکش و فداکارم در جای جای شهرداری عشق دارم و  استدعا دارم  بنده حقیر را که در گوشه بیمارستان بیماری منحوس کرونا را که در محیط کار به آن مبتلا شدم را  تحمل می کنم دعا کنند.

حسین اشرفی    99/12/17

Print
209 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان