• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

میدان میوه و تره بار جدید در زمینی به مساحت 100 هکتار  احداث می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

میدان میوه و تره بار جدید در زمینی به مساحت 100 هکتار احداث می شود

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه :

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ رسول حاج بیگی با بیان اینکه در آینده نزدیک میدان فعلی به خارج از محدوده شهری انتقال می یابد، بیان کرد:  بدین منظور زمینی به مساحت100 هکتار در جاده شهید کلانتری برای ساخت میدان در نظر گرفته شده است که با تصویب طرح آن در اداره راه و شهرسازی، اقدامات اجرایی بر روی کاربری طرح  انجام می شود.

وی با بیان اینکه میدان میوه و تره بار جدید یک میدان بین المللی و بزرگترین میدان در سطح کشور خواهد بود، اظهار کرد:  این میدان جدید از درمانگاه، سردخانه، باسکول و بازارچه آبزیان و گل برخوردار خواهد شد و  همچنین خدمات رفاهی و ورزشی  در آن ارائه و مجهز به خودروهای یخچال دار می شود.
رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه با اشاره به توسعه میدان میوه و تره بار فعلی، بیان کرد:  با توجه به اینکه میدان در سال های اخیر توسعه یافته و با انتقال آن نیاز به توسعه نیست و در حال حاضر پاسخگوی نیاز شهروندان است .
وی عنوان کرد:  با ساخت میدان جدید و انتقال آن،  میدان فعلی جهت ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در نظر گرفته می شود.
به گفته حاج بیگی  در حال حاضر میدان میوه و تره بار  شهرداری ارومیه در زمینی به مساحت 15 هکتار و با 290 غرفه در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

Print
364 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان