• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خانواده های زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی هستند/ ضرورت کمک خیرین برای آزادی زندانیان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خانواده های زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی هستند/ ضرورت کمک خیرین برای آزادی زندانیان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه در مراسم جشن انقلاب  با حضور خانواده های زندانیان به سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم اظهار کرد: شاکر خداوند هستم که توفیق داد در جمع خانواده های گرامی زندانیان در جشن چهل سالگی انقلاب باشم و از نزدیک با مشکلاتشان آشنا شوم.

شهردار ارومیه با بیان اینکه هرکسی خواسته و یا ناخواسته به زندان افتاده امیدوارم به زودی و با اعلام عفو زندانیان از گرفتاری رها شود و یا مشکلاتشان حل شده و از زندان رهایی یابند.

وی عفو و مرخصی را یکی از راهکارهای مناسب در مدیریت زندانها و جمعیت کیفری کشور دانست و افزود: همه ما مشکل داریم و با توکل بر خدا و حمایت های مردمی ان شاء الله بخشی از مسائل زندانیانی که مشکلات مالی دارند حل شود.

حضرت پور ادامه داد: از خیرین انتظار داریم که به زندانیان نیازمند کمک کنند و مطمئن نیز هستیم که خیرین همیشه پشتیبان امور خیریه بوده و در این مورد نیز مثل همیشه پیشقدم می شوند.

وی یادآور شد:  بخشی از خانواده هایی که سرپرستشان در زندان است خودشان در معرض انواع آسیب هستند که باید به فکر چاره بود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه بین مردم و زندانیان ارتباط است و جامعه متأثر از این ارتباط است، تصریح کرد: شهرداری ارومیه تمام تلاشش را می کند تا در توان و در حیطه وظایف خویش مشکلات خانواده های زندانیان را در نظر گرفته و برای آنها برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: باید همه ادارات و دستگاهها کاری کنیم تا سرپرستان خانواده های زندانیان از قبل معیشت خانواده هایشان نگران نباشند و باید در کنار آنها باشیم، چرا که بی توجهی معضلات و آسیبهای اجتماعی بعدی را در پی خواهد داشت.

 

Print
327 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان