• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

درآمدهای پایدار پیش بینی شده مورد توجه قرار گیرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

درآمدهای پایدار پیش بینی شده مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، نقی کریمی در نشست هفتگی کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه که به بررسی وضعیت حمل و نقل و بودجه پیشنهادی اختصاص داشت عنوان کرد: بودجه باید عملیاتی باشد بطوری که امکان تحقق کامل آن وجود داشته باشد.
وی افزود:  باید با نگاهی متفاوت تر از گذشته برای تدوین بودجه عملیاتی اقدام کنیم و برای تحقق بخشی از بودجه لازم است بخش خصوصی را پای کار بیاوریم.
 رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه  با این توصیه که در بودجه پیشنهادی جایگاه تورم واقعی در نظر گرفته شود اظهار کرد: تورم واقعی و شاخص های بانک ملی در تورم، در بودجه پیشنهادی لحاظ و درآمد و هزینه ها واقعی شود.
وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب 96 نزدیک 99 درصد محقق شده بود تصریح کرد: خروجی بودجه عمران باید مورد تأیید کارشناسان باشد و اعضای شورا هم باید در خصوص کلیات بودجه پیشنهادی توجیه شوند.
 رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر اینکه درآمدهای پایدار قابل توجهی در بودجه داریم که باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: در وصول درآمدهای کسب و پیشه، خودرو و نوسازی باید کارسازی صورت بگیرد برای مثال از عوارض نوسازی فقط 12 درصد اخذ شده است که نیازمند تدبیر جدی است.

Print
233 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان