• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه اندازی سامانه شهروندسپاری در منطقه یک شهرداری / تمامی استعلامات شهرسازی غیرحضوری شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راه اندازی سامانه شهروندسپاری در منطقه یک شهرداری / تمامی استعلامات شهرسازی غیرحضوری شد

شهردار منطقه یک ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه،  رضا جوان کیا با اشاره به سیاست ها و اهداف شهر هوشمند و توجه ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه به این مقوله اظهار کرد: سامانه شهروندسپاری که به صورت پایلوت وموفقیت آمیز در منطقه پنج اجرایی شده بود، در منطقه یک نیز به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه گسترش خدمات غیرحضوری با هدف رفاه حال شهروندان وکاهش مراجعات مردمی صورت می پذیرد، افزود: با توجه به این موضوع و ضرورت مقابله با کرونا ، سامانه مذکور در منطقه یک ارومیه نیز راه اندازی شد و از این پس تمامی استعلامات حوزه شهرسازی غیرحضوری و به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

شهردار منطقه یک ارومیه گفت: در این راستا طی روزهای گذشته جلسه هماهنگی، معرفی و آموزش سامانه غیر حضوری خدمات شهرسازی در این منطقه با حضور کارشناسان واحد هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری برگزار شد. 

جوان کیا با اشاره به اینکه اخیراً  در دیدار اعضا ستاد ملی کرونا با مقام معظم رهبری موضوع گسترش خدمات الکترونیکی مورد تأکید از سوی معظم له قرار گرفته بود، یادآور شد: در این راستا و جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تمامی تلاشمان را به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: هدف ما کاهش مراجعات حضوری و در نهایت ارائه تمامی خدمات شهرسازی به صورت الکترونیکی و غیرحضوری است اما به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان، باجه ای در منطقه یک شهرداری بدین منظور اختصاص یافته که شهروندان می توانند سوالات و مشکلات خود را از این طریق پیگیری کنند و برای اولین بار کارشناس مسئول مربوطه کار آنها را  راه انداخته و پرینت لازم را تحویلشان می دهد.

جوان کیا در رابطه با باجه راهنمایی شهروندان و نحوه ارائه خدمات، تصریح کرد: نظارت مستمر بر روند ارائه خدمات به ارباب رجوع در باجه اختصاص یافته را جهت آشنایی شهروندان با توسعه خدمات غیرحضوری شهرسازی را مد نظر قرار داده ایم.

وی تأکید کرد: اهداف مدنظر از سامانه شهروندسپاری ارتقاء سطح مدیریت شهری، بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده، تکریم ارباب رجوع و کاستن از میزان خطاها و تخلفات احتمالی و نهایتاً حذف این مورد است.

شهردار منطقه یک ارومیه خاطرنشان کرد: این مجموعه با تأکید ویژه شهردار محترم ارومیه بر گسترش خدمات غیرحضوری، این مهم را در دستور کار خود قرار داده و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری به سمتی حرکت می کند که تمامی خدمات خود را در همه حوزه ها بتواند به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه کند.

Print
318 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان