• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سالن چند منظوره مدیریت بحران ارومیه به زودی ساخته می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سالن چند منظوره مدیریت بحران ارومیه به زودی ساخته می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ وحید عباسی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این سالن در زمینی به مساحت 4500 مترمربع و با تامین اعتباری اولیه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال ساخته می شود، اظهار کرد:  این سالن چند منظوره علاوه بر استفاده در مواقع بحرانی و اضطراری ، برای برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای برنامه های فرهنگی نیز مناسب و مهیا خواهد بود.

عباسی در ادامه از برگزاری جشنواره محلات بانوان در دو رشته دارت و طناب کشی خبر داد و افزود: امسال برای نخستین بار برگزاری مسابقات محلات در رشته والیبال و فوتسال پسران زیر 14 سال را پایه گذاری کردیم و به یقین از سالهای آینده رشته ورزشی بیشتری را در قالب المپیاد ورزش محلات ، در بخش پسران و دختران بر پا خواهیم کرد.

وی  با اشاره به رکود ساخت و ساز در کشور و به تبع آن در استان گفت: هر ساله بیش از 40 درصد نقدینگی در جریان ساخت و ساز مصرف می شود ولی هم اینک این چرخه در بخش عمرانی کمتر شده است و امیدواریم با بهبود وضعیت اقتصادی کشور شاهد رشد توسعه عمرانی کشور نیز باشیم.

شهردار منطقه یک شهرداری ارومیه گفت: اعطای کارت انبوه سازی و تسهیلات مالیاتی برای انبوه سازان ، کاهش تعرفه عوارض و تقسیط عوارض پرداختی از موارد تشویقی برای افزایش ساخت و ساز است.

وی با اشاره به جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و غیرمجاز در منطقه یک ارومیه، بیان کرد:  با تدابیر لازم و تلاش واحدهای تابعه شهرداری ، بیش از 95 درصد این ساخت و سازها در حوزه استحفاظی این شهرداری کاهش یافته است.

Print
1038 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان