• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شاد قوشچی خبر داد: وقوع 1231 آتش سوزی طی سال گذشته در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شاد قوشچی خبر داد: وقوع 1231 آتش سوزی طی سال گذشته در ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه آتش سوزی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، تصریح کرد: بارندگی های موجود در سال کنونی باعث افزایش علف های هرز و به تبع آن آن افزایش آتش سوزی محوطه در سطح شهر نسبت به سال گذشته شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه، آمار آتش سوزی سال گذشته ارومیه را یک هزار و231 مورد اعلام کرد و افزود: از این میزان سانحه آتش سوزی، 933مورد مربوط به داخل شهر و 308مورد مربوط  به خارج از شهرارومیه مربوط می باشد.  

وی به میزان آتش سوزی های اتفاق افتاده درسال کنونی اشاره کرد وگفت: از ابتدای سال کنونی 300 مورد حادثه آتش سوزی در ارومیه اتفاق افتاده  است که 50درصد آن مربوط به محوطه های شهری است.

شاد قوشچی با انتقاداد ازینکه  بعضی اوقات خود مردم باعث برافروخته شدن آتش در محیط زندگی خود می شوند از شهروندان خواست  تا از هرگونه اقدام خطرناک و یا آتش زدن محوطه ها خودداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم برای هر مساله جزئی به آتش نشانی مراجعه نکنند، تصریح کرد: هزینه رفت وبرگشت برای ماشین های های آتش نشانی برای حضور در صحنه های آتش سوزی  بسیار بالا بوده وروزانه از 600تماسی که با 125گرفته می شود تنها 10مورد مربوط به آتش سوزی است وبقیه جزءمزاحمت های تلفنی محسوب می شوند.

میر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه اذعان داشت: در ماه گذشته این سازمان جان پنج نفر را از مرگ حتمی  که دچار سانحه آتش سوزی شده بودند، ا نجات داده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در پایان  به عدم همکاری مردم با سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه اشاره کرد وگفت: متاسفانه مردم همکاری لازم را با سازمان آتش نشانی انجام نمی دهند وبه جای تعامل با این سازمان منتظرلغزش آن در عملیات های مختلف هستند تا با فیلمبرداری فیلم آن را در اختیار مردم از طریق شبکه های اجتماعی قرار دهند.

Print
551 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان