• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه با آمادگی كامل به استقبال از نوروز می‌رود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه با آمادگی كامل به استقبال از نوروز می‌رود

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز، بمنظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران نوروزی، ستاد استقبال از نوروز در شهرداری ارومیه تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش امور ارتباطات معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه، مصطفی میلانی در جلسه ستاد استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در نوروز امسال از کلیه امکانات شهرداری ارومیه جهت تأمین رفاه حال میهمانان بهره خواهیم برد، عنوان کرد: شست و شو و رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، تعویض پرچم‌های الوان، اصلاح سيستم‌هاي روشنايي پارک‌ها و ميادين، تولید و جانمایی المان‌های نوروزی، راه‌اندازی چادرهای راهنمای مسافر، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، چاپ نقشه گردشگری و توزیع آن در بین میهمانان، انجام گل‌کاری‌های جدید، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، نظافت شبانه‌روزی معابر و بوستان‌های سطح شهر، تجهیز آتش‌نشانی، همچنین تجهیز و بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده برای ایام نوروز است که در حال انجام آنها هستیم .

وی با اعلام توقف عملیات‌های عمرانی سطح شهر، بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان تمام مجوزهای حفاری سطح شهر با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی متوقف شده تا در ایام نوروز آرامش خاطر شهروندان حفظ شود.

میلانی با تأکید بر اینکه باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مسافران نوروزی به راحتی با توانمندی‌ها و ظرفیت شهرستان آشنا شوند، تصریح کرد: فلسفه تشکیل ستاد استقبال از میهمانان نوروزی فراهم کردن شرایط مطلوب برای استقبال از مهیمانان و مسافران است.

وی در خاتمه اظهار کرد: این ستاد تا پانزدهم فروردین سال آینده فعال است و علاوه بر پاکسازی و نظافت، راهنمایی مسافران نوروزی را نیز عهده‌دار است.

Print
238 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان