• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه 3 پیکان 1 / وعده شهرداری ارومیه و پیکان در تهران
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه 3 پیکان 1 / وعده شهرداری ارومیه و پیکان در تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ،در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشورامروز یکشنبه 9 اسفند ماه تیم شهرداری ارومیه موفق شد، پیکان تهران را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.


شاگردان سیدعباسی در ست‌های اول ، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 14  پیکان را شکست دادند و در ست دوم 26 بر 28 شکست خوردند. 

میلاد عبادی‌پور، آرش کشاورزی ، سعید معروف ، سید مهدی بازارگرد ، حامد رضایی ، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده (لیبرو) بازیکنانی بودند که جهانگیر سیدعباسی برای آغاز این بازی به زمین فرستاد و در ادامه به فرهاد پیروت پور ، جواد محمدی نژاد ، حامد تاروردی و امیر برزگری اجازه حضور در میدان داد.

اما فرهاد قائمی ، مجتبی میرزاجانپور، مسعود غلامی ، نیکولای نیکولوف، والریو ورمیلیو، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) ترکیب اولیه پیکان بودند.

یونس حسن زاده و شهباز صدری ناظران فدراسیون والیبال در این دیدار بودند و ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

بدین ترتیب این دو تیم برای روشن شدن تکلیف تیم صعودکننده به فینال روز چهارشنبه 12 اسفندماه در بازی سوم خود باید در خانه والیبال تهران برابر هم قرار بگیرند.

در بازی دیگر این مرحله که در سالن مهران مشهد برگزار شد ، تیم بانک سرمایه موفق شد با نتیجه 3 بر یک میزبان خود ثامن الحجج را شکست دهد و با توجه به پیروزی در بازی نخست در تهران به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.
Print
436 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان