• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه:توسعه زیر ساخت های فرهنگی با محوریت محلات در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه:توسعه زیر ساخت های فرهنگی با محوریت محلات در ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در آیین افتتاح پروژه های فرهنگی و اجتماعی در محل فرهنگسرای قرآن و عترت  با بیان اینکه  ساخت مجموعه های فرهنگی و ورزشی  برای پر کردن اوقات و فراغت جوانان مورد غفلت واقع شده است، بیان کرد: غفلت از زیر ساخت های فرهنگی  و ورزشی  در شهر باعث بروز آسیب های اجتماعی  در شهر می شود.

وی با اعلام اینکه شهر ارومیه در افق 1405  تبدیل به یک شهر سالم، مجهز به فناورین نوین، حمل و نقل ریلی وبه ویژه  فرهنگی خواهد شد، بیان کرد:  مدیریت شهری ارومیه برای  برای تحقق این مهم توسعه زیر ساخت های فرهنگی را با تخصیص بودجه ویژه برای آن درهر سال  مد نظر قرار داده است .

حضرت پور با اشاره به ساخت فرهنگسرا در محلات مختلف شهر ارومیه،  گفت:  اکنون در شهر ارومیه 5 فرهنگسرا راه اندازی  و به بهره برداری رسیده  است بطوری که امسال فرهنگسرای مظاهری واقع در محله قاسمیه ارومیه،  شاهد  ثبت نام   400 نفر از نوجوانان شهر برای کلاس های علمی، فرهنگی و ورزشی  بود.

وی با اعلام اینکه مدیریت شهر ی توجه زیادی به مقوله  تجلی هویت انقلابی، ملی،  دینی و بومی در شهر دارد، اظهار کرد: شهرداری ارومیه  در متجلی کردن این هویت ها  در شهر  توجه ویژه دارد به طوری که اکنون شاهد افتتاح چندین پروژه فرهنگی و اجتماعی  منجمله  بهره برداری از 5 کتابخانه تخصصی ، نصب سیتم اذان گو در 25 نقطه شهر و نصب سیستم یکپارچه  صوتی درمیادین هستیم.

شهردارارومیه با اشاره به کتابخانه تخصصی  فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه،  بیان کرد:  این کتابخانه تخصصی فرهنگسرای قرآن و عترت حضور نخبه های فرهنگی و علمی و روحانیون محترم شهر ارومیه را می طلبد.

وی با بیان اینکه اکنون تمام حرکت های بین بخشی به یک حرکت منسجم در راستای تحقق  اهداف و برنامه های  فرهنگی برای جوانان شهر تبدیل شده است،  گفت:  دراین راستا باید از تلاش های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه ، سازمان ورزش و جوان ، سپاه شهداء  آذربایجان غربی و تمامی متولیان امر فرهنگ درراستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تشکر و  قدرانی کرد.

Print
845 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان