• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ورزش های بومی و محلی با ایجاد ورزشگاه های محلات احیا می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ورزش های بومی و محلی با ایجاد ورزشگاه های محلات احیا می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، ابراهیم خلیل رضاییه در آئین افتتاح پروژه های فرهنگی و اجتماعی در محل فرهنگسرای قرآن وعترت  بیان کرد: اکنون شهرداری  ارومیه پیشتاز پیاده سازی مقولات فرهنگی برای قشر جوان در شهر شده بطوری که  در سال جاری  برای تحقق مسایل فرهنگی شهر بودجه ویژه ای در نظر گرفته شده است .

وی با تاکید بر اینکه  امروز متاسفانه  به علت عدم توجه  به زیرساخت های فرهنگی  و ورزشی درشهر شاهد بروز آسیب های اجتماعی هستیم،  گفت:  عدم توجه به  مقولات فرهنگی  و ورزشی در شهر ریشه  درعدم  توجه و غفلت برخی مسئولان  شهری دارد .

رضاییه با بیان اینکه  تمام فعالیت های فرهنگی شهر ارومیه  محله محوری شده است، گفت:  شهرداری ارومیه  فعالیت های فرهنگی  را با محوریت محله محوری با ساخت فرهنگسرا در راس برنامه های خود قرارداده است .

وی با اشاره به کتابخانه تخصصی فرهنگسرای  قرآن و عترت شهرداری ارومیه ، عنوان کرد:  امسال این کتابخانه تخصصی  با تخصیص 160 میلیون تومان به 13500 جلد کتاب تخصصی با مضامین قرآن ، اهل بیت، فرهنگی و علمی مجهز شده است که امید است  نخبه های فرهنگی و طلاب حوزه علمیه برای انجام پژوهش ها از کتاب های تخصصی این کتابخانه استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی  و ورزشی شهرداری ارومیه  با بیان اینکه در سال جاری توسعه ورزش  های محلات تحت عنوان والیبال  محلات آغاز شده است، اظهار کرد:  شهرداری ارومیه با ایجاد سالن های ورزشی در محلات  توسعه ورزش همگانی  و احیای ورزش های بومی را رقم خواهد زد .

  وی با تاکید بر اینکه با ایجاد فرهنگسرا در محلات مختلف شهر ارومیه  بالغ بر 15 هزار نفر از نوجوانان  شهر ارومیه در کلاس های  آموزشی ثبت نام خواهند کرد، بیان کرد: فرهنگسرا ها در شهر ارومیه  در پر کردن اوقات فراغت جوانان و ارایه مشاورهای علمی  متناسب با نیاز جوانان  نقش مهمی  را ایفا می کند.

Print
693 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان