• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه با مدیر کل امور مالياتی آذربايجان غربی دیدار کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه با مدیر کل امور مالياتی آذربايجان غربی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  شهردار ارومیه درجلسه دیداربا مدیرکل امور مالیاتی استان  با بیان اینکه میزان وصولی مالیات از کارمندان زیاد است، گفت: سهم وصول مالیات  از بازاریان ، کسبه و تجار  5/5 درصد است در حالی که میزان  وصولی مالیات از کارمندان نهادهای دولتی و غیر دولتی  بیشتر از 5/5 درصد است .

وی افزود:  هر چقدر سرآمد درآمد ها پایین باشد، وصول  در آمد مالیات نیز پایین خواهد بود.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه باید سیستم وصول مالیات مکانیزه و الکترونیک شود، بیان کرد: با الکترونیکی کردن وصول مالیات شهروندان به راحتی  به سامانه دسترسی پیدا خواهند کرد .

وی با اشاره به شعار شهرداری « شهرداری هیچ خدماتی را به شهروندان رایگان ارائه نمی کند »،  گفت :  شهر نشینی  و ارائه خدمات عمرانی  و رفاهی به  شهروندان  نیاز به اخذ در آمد از منابعی چون صدور پروانه ساخت و ساز ، وصول عوارض نوسازی ، خودرو ، کسبه و پیشه   است  که  در حال حاضر درآمد شهرداری ارومیه از وصول عوارض 30 درصد است.

يعقوب مزرعه لي ، مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به پایین بودن میزان وصول مالیات ، اظهار کرد:  در سطح کشورطی تیر ماه  میزان وصول مالیات بسیار پایین بود .

وی با تاکید بر اینکه  باید اقتصادی مقاومتی را در امور مالیاتی پیگیری کرد، گفت:  با توجه به اقتصاد مقاومتی باید مالیات‌ها جمع‌آوری شود تا چرخ اقتصاد مملکت بچرخد.

گفتنی است؛  در پایان دیدار شهردار ارومیه به همراه مدیران مجموع  بزرگ  شهرداری  با مديرکل امور مالياتی استان آذربايجان غربي،  تعدادی ازمعاونین مالیات ارزش افزوده  به دلیل همکاری و مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی و خدمات شهری در جهت ارائه خدمات صادقانه به شهروندان ارومیه توسط شهردار ارومیه تجلیل شدند .







Print
1284 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان