• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت درگذشت ریاست اسبق خبرگزاری ایرنای استان پیام صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت درگذشت ریاست اسبق خبرگزاری ایرنای استان پیام صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه به مناسبت درگذشت آقای علی حسین زاده از خبرنگاران پیشکسوت آذربایجان غربی و ریاست اسبق خبرگزاری ایرنای استان پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:
هوالباقی
خبر درگذشت حاج علی حسین زاده از خبرنگاران پیشکسوت آذربایجان غربی سبب تأثر و تألم گردید. آن عزیز سفر کرده زحمات بسیاری در فضای رسانه ای استان و ارومیه کشیده و همواره اخلاق و منش انسانی و اسلامی و رفتار حرفه ای مبتنی بر نیازهای شغلی یک خبرنگار و فعال رسانه ای را سرلوحه کارهای خود قرارداده و دیگران را نیز به این مهم تشویق می کرد.
آن مرحوم که سالیان طولانی ریاست بر ایرنا آذربایجان غربی را نیز عهده دار شده بود، در سالهای پس از پیروزی انقلاب مجاهدانه در عرصه خبر و اطلاع رسانی تلاش کرده و از هیچ کوششی برای سربلندی نظام و انقلاب دریغ نکرده بود و بنابر اذعان افرادی که با ایشان کار کرده بودند همیشه سعی می کرد غرور، ابهت و جایگاه اجتماعی واقعی یک خبرنگار را حفظ کند.
اینجانب درگذشت این پیشکسوت عرصه رسانه  را خدمت خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه آذربایجان غربی تسلیت گفته و برای ایشان علو درجات و رحمت و غفران الهی را آرزومندم.

Print
292 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان